Proaktivní přístup makléře

Špičkové realitní kanceláře nabízejí nejlepší možnou prezentaci vaší nemovitosti na internetu. Kromě toho, že vaši prezentaci dostanou k co nejvíce lidem se zaměřením na potencionální zájemce, vytvoří také skvělou prezentaci. K tomu pomáhá také 3D scan nemovitosti, na který se v tomto článku podíváme.

3D scan nemovitosti vytváří autentický zážitek z daného prostoru. Ať už je to byt, kancelář, celý objekt nebo rodinný dům, díky 3D scanu si můžete nemovitost do detailu prohlédnout z pohodlí domova. Jedná se o počítačově zpracovaný prostorový model nemovitosti, díky němuž si můžete udělat o nemovitosti dokonalou představu.

Fotky, půdorysy, videoprohlídka

Když už realitní kancelář zpracovává 3D scan nemovitosti, patří k tomu i další služby, které ještě vylepší prezentaci. Samozřejmostí jsou profesionální fotky, hodí se i videoprohlídka nemovitosti a také přehledné půdorysy. To vše bude připojeno k prezentaci, která se pak dá jednoduše na realitní servery, a je možné ji sdílet i přes nejrůznější sociální sítě (facebook, instagram, youtube aj.).

Žádné vylepšování, jen realita

Někteří makléři se snaží nemovitost uměle vylepšovat, 3D scan nemovitosti ji však zachycuje takovou, jaká doopravdy je. Včetně detailů. Je to fér vůči kupujícím, šetří to čas oběma stranám. Na druhou stranu 3D scan nemovitosti téměř nahrazuje osobní prohlídku, nebo lépe řečeno na osobní prohlídku přijdou jen opravdoví zájemci, kteří už si nemovitost přes internet dobře prohlédli.

Když chcete prodávat nemovitost, ideální je oslovit zkušenou realitní kancelář s dobrým jménem, ať máte jistotu profesionálního přístupu a perfektní prezentace nemovitosti!

3.3.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.