Proč kupovat starou chalupu

Důvodů, proč si koupit starou chalupu, může být spousta. Každý jsme v jiné životní situaci a máme jiné plány, potřeby a priority. V tomto článku se podíváme na nejčastější důvody, proč si lidé starou chalupu klidně i ve zbědovaném stavu kupují. Samozřejmě je velmi časté, že je to i kombinace více důvodů. Pojďme se na ně podívat:

  • Chalupa jako investice. V dnešní době, kdy nám roste inflace, jsou nemovitosti jednou z bezpečných investic. Možná je logičtější investovat raději do bytu, ale i stará chalupa může být dobrá investice.
  • Útěk z velkého města. Stará chalupa třeba na Vysočině zní pro některé lidi z města jako ráj. Sice je asi potřeba pustit se do rekonstrukce, ale přestěhovat se z města na venkov za to spoustě lidem stojí.
  • Dát energii do něčeho smysluplného. Dalším důvodem zase spíše pro lidi z města je chuť dát svou životní energii do nějakého smysluplného projektu. A rekonstrukce staré chalupy je určitě velký a pro mnohé také smysluplný projekt.
  • Rozbitá chalupa je finančně dostupná. Dalším důvodem může být nízká cena staré chalupy oproti novostavbám nebo třeba bytům. Dát dohromady 5 milionů je pro mnohé o dost těžší, než zaplatit 1, 5 milionu za starou chalupu s pěknou zahradou na konci světa.
  • Krásné prostředí, pozemek i lokalita. To, co lidi také často motivuje k nákupu staré chalupy, je krásné okolní prostředí, hezká zahrada a celkově klidná či zajímavá lokalita, kde se chalupa nachází.
  • Chalupa jako rekreační objekt. V neposlední řadě může být stará chalupa využívána jako místo setkávání rodiny, rekreační objekt, něco jako chata.

V dnešní době je právě i o staré chalupy zájem z různých důvodů, třeba i proto, že už není tolik v kurzu cestovat na dovolenou do zahraničí.

12.8.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.