Jestli hledáte nemovitost ke koupi a projíždíte různé realitní servery, případně nabídky realitních kanceláří, nečekaně často narazíte na nemovitosti, které už jsou prodány. Buď je to u nich přímo uvedeno, nebo to zjistíte, když na daný kontakt zavoláte. Zajímá vás, proč se to děje? V tomto článku se podíváme na několik důvodů, proč narážíme na inzeráty nemovitostí, které už jsou ve skutečnosti prodány.
Když najdete nemovitost, která vás zajímá, zavoláte na uvedené číslo a zjistíte, že už je prodaná, bývá to často ne proto, že byste měli smůlu a zavolali o pár minut později, ale spíše jde o to, že se nemovitost nabízí nevýhradně. To znamená, že nemovitost prodává více realitních kanceláří, které často ani neví, jestli je nemovitost ještě k mání. Zavoláte makléři, ten vám řekne, že zjistí, zda je nemovitost dostupná, zavolá majiteli, a teprve teď se dozví, že je prodaná. Vypadá to amatérsky, ale právě i toto přináší nevýhradní nabídka :/
Dalším častým jevem je to, že makléři a realitky nechávají ve své nabídce úmyslně prodané nemovitosti, aby bylo vidět, kolik se toho u nich prodá. Navíc se tím uměle navyšuje počet inzerátů v nabídce, aby to vypadalo, že realitka jede ve velkém a daří se jí. Je to jednoduše marketingový tah, který klientům vůbec nic nepřináší…
Možná vám to zní nepravděpodobně, ale falešné inzeráty jsou také forma nefér neetické reklamy některých makléřů a realitních kanceláří. Takový falešný inzerát vypadá jako pravý, ale když zavoláte makléři, zjistíte, že nemovitost už je prodaná, ale mají v nabídce podobnou, případně si na vás vezmou kontakt s tím, že když se podobná nemovitost objeví, budou vás okamžitě a přednostně kontaktovat. To všechno jsou nekalé praktiky, které se ale celkem často v realitním světě používají! Dejte si pozor s výběrem kvalitní realitní kanceláře!
20.11.2020
„Věřím, že prostor, ve kterém žijeme, nás dokáže inspirovat, uklidnit i zlepšit náladu.“🌟 A tak se vše kolem bydlení stalo mou srdcovou záležitostí !
Nemovitosti mě pohltily už v roce 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Při práci jsem si ale uvědomila, že cesta ke krásnému bydlení nezačíná jen nábytkem, ale už při výběru správné nemovitosti. A proto jsem se vrhla i do světa realit. 🏡
Vidím věci jinak – díky zkušenostem z designu umím v nemovitostech objevit i jejich skrytý potenciál, navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům v tom nejlepším světle. Tato práce mě baví, protože propojuje kreativitu, organizaci i komunikaci. Takže ať už prodáváte, pronajímáte nebo hledáte - se mnou máte jistotu, že to bude profesionální, promyšlené a přitom lidské.
Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském RE/MAX Delux mě pak nadchli svou energií, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.
Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. Díky tomu totiž dokážeme Vaši nemovitost dostat do hledáčku těch správných lidí. Ať už jde o krásné fotografie, poutavé videoprohlídky, 3D skeny nebo pečlivý home staging, postarám se o to, aby Vaše nemovitost zaujala toho správného kupce nebo nájemce.
A hlavně – přistupuji ke všem klientům lidsky a s úsměvem. Takže pokud potřebujete s čímkoliv kolem bydlení poradit nebo pomoct, ozvěte se. Ráda se postarám o to, aby vše klaplo! 😊
Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAXU Delux ručíme! 🤝