Proč prodávat nemovitost v zimě

Prodej nemovitosti není sezónní záležitost, ale když máte čas, pak můžete klidně počkat na zimní měsíce, kdy může být prodej o trošku výhodnější. V tomto článku se podíváme na konkrétní výhody, které prodej nemovitosti v zimě nabízí. Pojďme se na ně podívat:

  • Rychlejší vyřízení hypotéky. V zimě se statisticky vyřizuje méně hypoték, takže kupec bude mít šanci vyřídit si hypotéku nebo jiné financování rychleji než v létě.
  • Menší konkurence. V zimě dlouhodobě platí, že se k prodeji nabízí méně nemovitostí. Tím pádem máte se svou nemovitostí menší konkurenci a je větší šance, že si zájemce vybere vaši nemovitost.
  • Vyšší cena. Logicky platí i to, že když je menší konkurence, je šance si říct o vyšší cenu. Rozdíl tady asi nebude veliký, ale určitě máte šanci prodat svou nemovitost o kousek dráž.
  • Jednodušší příprava nemovitosti k prodeji. Je jasné, že připravit nemovitost k prodeji musíte i v zimě, ale nebudete třeba řešit údržbu zahrady. Zaměříte se čistě na interiér.
  • Důkaz o kvalitě domu. Zima dům lépe prověří. Kupci si mohou vyzkoušet, jak se dům chová v zimě, jestli někde očividně netáhne a že je v domě příjemně a útulno i v zimním období.
  • Všichni mají více času. Když prodáváte nemovitost v zimě, všichni na vás mají více času - makléři, jejich právníci či fotografové, ale také hypoteční poradci a jiní. Celý proces tak nemusí být úplně ve spěchu.

Čekat s prodejem na zimu není nějak závratná taktika, záleží na celé ekonomické situaci a vašich potřebách, ale faktem je, že se rozhodně nemusíte bát prodávat nemovitost v zimních měsících, spíše naopak.

4.12.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.