Proč si koupit novostavbu

Začněme tím, co lidi od nákupu novostaveb odrazuje. Tímto faktorem je bezesporu vyšší pořizovací cena. Je pravdou, že novostavba je logicky dražší než srovnatelné nemovitost před nebo i po rekonstrukci. Za tuto vyšší cenu si však kupujete výhody, které uvádíme níže. Pojďme se tedy podívat, proč si lidé novostavby kupují, jaké má novostavba výhody:

  • Úsporný provoz. V dnešní době se u většiny novostaveb myslí na to, aby byl provoz co nejúspornější, používají se moderní technologie a myslí se na to, ať je levné vytápění a další provoz.
  • Záruky na materiály. U novostavby je vše nové, víte, jaké byly ke stavbě použity materiály, všechno je v záruce, pravděpodobně nebudete řešit žádné skryté vady apod.
  • Jste první majitel. U novostavby nemusíte nic řešit po bývalém majiteli. Sami si nakupujete vše od začátku a vybavíte si byt podle svého. Otisknete do bytu sami sebe a víte, že všechno je nové a vy to používáte jako první.
  • Okamžitě k nastěhování. Neřešíte případné rekonstrukce a úpravy bytu. Jen se nastěhujete. Všechno je nové a připravené k pohodlnému bydlení.
  • Žádné další výdaje. Nemusíte investovat do rekonstrukce, vymalování, nové koupelny apod. Jednoduše se stěhujete do nového.
  • Nové výtahy, garáže, chodby. U novostaveb platíte i za to, že nový není jen váš byt, ale celý dům. Je příjemné jezdit novým prostorným výtahem, mít k dispozici podzemní garáže, chodit po nových chodbách.

Samotné financování nákupu novostavby bývá jednoduché. Musíte mít nějaké vlastní peníze (obvykle nejméně 10 % kupní ceny), zbytek nejčastěji lidé platí postupně formou měsíčních splátek hypotéky.

10.6.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.