Pronájem obchodního prostoru

Když podnikáte, možná potřebujete sehnat nové prostory, kde si zřídíte kancelář, sklad, výrobnu nebo i obchod. Takové komerční prostory je docela finančně náročné nově postavit, proto je často přijatelnější investovat peníze do pronájmu obchodních prostor. Sice platíte měsíčně určitou sumu, která by se dala investovat jinam, ale získáte za to vlastní zázemí.

Důležité je, abyste si prostory mohli upravit podle svých potřeb

Základem je si ujasnit, co vlastně potřebujete, a kolik jste ochotni za pronájem prostoru platit. Když už budete hledat konkrétní objekt, pak vás bude kromě lokality a velikosti objektu zajímat také stav objektu, možná délka pronájmu a také to, jak moc si budete moci interiér objektu sami upravit. Je totiž jasné, že každé podnikání má jiné požadavky na prostory a jejich využití. Dalším faktorem může být i to, jestli budete objekt využívat jen vy, nebo je rozdělen do více jednotek, které si pronajímají jiní nájemci.

Kancelář, sklad, výrobna či obchod?

Vrátíme se ještě k tomu, co jako podnikatelé potřebujete. Když sháníte jen kancelář, je to celkem jednoduché, takových nabídek najdete více. Když však potřebujete pronajmout prostor na výrobu, skladování či obchod, je to už trochu složitější. Každá nabídka vám nemusí vyhovovat, prostory mohou být moc malé, nebo zbytečně velké. Nebo přehnaně drahé.

Tady se můžete obrátit na realitní kancelář, která pro vás bude obchodní prostory podle vašich požadavků aktivně vyhledávat. Obecně platí, že díky spolupráci s realitkou se tak můžete dostat k nabídkám, které byste sami na realitních serverech nenašli.

20.4.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.