Když jako makléř prodáváte nemovitost, je dobré si uvědomit, že tím, že najdete kupce, ještě akce nekončí. Je potřeba celý prodej dotáhnout do úspěšného konce, ale určitě se také vyplatí zeptat se všech zúčastněných na zpětnou vazbu, případně si i říct o reference. Níže se podíváme, proč je to pro makléře i jeho další klienty docela důležité.
V dnešní době se nejvíce zakázek získává přes reference a doporučení. Sbírejte reference a nenásilně je zveřejňujte na svém webu nebo i jinde v online prostředí. Právě pozitivní reference pomohou ujistit vaše potencionální klienty, aby vás jako makléře s prodejem své nemovitosti oslovili. Reference nejlépe získáte tak, že po úspěšném prodeji emailem oslovíte svého klienta, aby vám nějakou referenci poslal.
Když získáte od prodávajícího, kupujícího a třeba i od dalších zájemců jakoukoliv zpětnou vazbu, buďte za to rádi, i kdyby byla negativní. Dokonce si o ni řekněte. Díky zpětné vazbě budete vědět, na čem je dobré zapracovat, možná si uvědomíte něco nového, lépe se vcítíte do svých potencionálních klientů, nastaví vám zrcadlo. Zeptejte se, co se zájemcům líbilo a co nelíbilo, co by zlepšili apod.
Když prodáváte nemovitost, je důležité oslovit schopného profesionála, který vám pomůže. Určitě oceníte více toho, který se zlepšuje, pracuje na sobě a zajímá ho zpětná vaše vazba než arogantního frajírka, který nechce žádné připomínky slyšet. To platí obecně i v jiných oborech. Profesionální makléř vám je schopen připravit vhodnou prodejní a marketingovou strategii na míru, předá vám zpětnou vazbu z osobních prohlídek a pomůže vám najít ideálního kupce.
11.9.2021
„Věřím, že prostor, ve kterém žijeme, nás dokáže inspirovat, uklidnit i zlepšit náladu.“🌟 A tak se vše kolem bydlení stalo mou srdcovou záležitostí !
Nemovitosti mě pohltily už v roce 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Při práci jsem si ale uvědomila, že cesta ke krásnému bydlení nezačíná jen nábytkem, ale už při výběru správné nemovitosti. A proto jsem se vrhla i do světa realit. 🏡
Vidím věci jinak – díky zkušenostem z designu umím v nemovitostech objevit i jejich skrytý potenciál, navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům v tom nejlepším světle. Tato práce mě baví, protože propojuje kreativitu, organizaci i komunikaci. Takže ať už prodáváte, pronajímáte nebo hledáte - se mnou máte jistotu, že to bude profesionální, promyšlené a přitom lidské.
Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském RE/MAX Delux mě pak nadchli svou energií, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.
Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. Díky tomu totiž dokážeme Vaši nemovitost dostat do hledáčku těch správných lidí. Ať už jde o krásné fotografie, poutavé videoprohlídky, 3D skeny nebo pečlivý home staging, postarám se o to, aby Vaše nemovitost zaujala toho správného kupce nebo nájemce.
A hlavně – přistupuji ke všem klientům lidsky a s úsměvem. Takže pokud potřebujete s čímkoliv kolem bydlení poradit nebo pomoct, ozvěte se. Ráda se postarám o to, aby vše klaplo! 😊
Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAXU Delux ručíme! 🤝