Široká inzerce je jeden z pilířů úspěšného prodeje nemovitosti

Najít kupce pro svou nemovitost může být velmi jednoduché, ale i dost těžké. Obecně platí, že zde záleží na mnoha faktorech, kterým vévodí prodejní cena, stav nemovitosti a lokalita. V tomto článku se však podíváme na další faktor, kterým je inzerce nemovitosti. Můžete mít profesionální fotky, přehledný půdorys, originální popis, videoprohlídku a celkově skvělou prezentaci, ale musíte ji hlavně dostat k těm pravým zájemcům. Čím více lidí ji uvidí, tím větší šance najít kupce.

Ideální je spolupracovat se zkušenou realitní kanceláří, nejlépe se světově známou značkou, která má nejvíce kanálů, kudy vaši nemovitost prezentovat. Když necháte tvorbu inzerátu a samotnou inzerci na profesionální realitní kanceláři, vaše nemovitost bude mít širokou inzerci.

Servery, weby, online reklama, tisk i databáze investorů

Realitní kancelář dostane vaši nemovitost na všechny významné realitní servery, na vlastní webové stránky a někdy i do tištěné inzerce. Pomocí emailů osloví také svou vlastní databázi potencionálních investorů, a připraví i širší marketingovou podporu v podobě online kampaní. Výsledkem pak je, že není potřeba snižovat prodejní cenu, ale spíše aktivně najít kupce. Realitní kancelář díky této široké inzerci oslové maximum zájemců.

K úspěšné inzerci patří i další metody, které už si dohodnete individuálně. Na vaši nemovitost se může umístit reklamní plachta, můžete si nechat vytvořit pro prodej své nemovitosti vlastní web, prodej nemovitosti se dá jednoduše propagovat přes různé sociální sítě apod.

Kontaktujte svého makléře nebo realitní kancelář a dohodněte se na detailech spolupráce!

11.6.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.