Snadný nebo těžký život makléře?

Makléřina na první pohled vypadá jako ideální práce pro spoustu lidí. Hodně peněz, svoboda, možnost si vše organizovat sám. Ve skutečnosti je profesionální život makléře dost náročný. Na druhou stranu i v tomto oboru platí to, že "jaký si to uděláš, takový to máš." Takže záleží na každém, jestli bude mít jako makléř život snadný nebo těžký. Můžeme se však podívat, co by měl makléř umět, a jak vypadá jeho pracovní náplň.

Ideální vlastnosti a znalosti makléře

Dobrý makléř by měl mít všeobecný přehled, znalosti a dovednosti z různých oborů. Určitě se hodí ekonomické vzdělání, technické znalosti i trocha psychologie. Je potřeba umět jednat s lidmi, ale také řešit nejrůznější situace. Úspěšný makléř se navíc obklopí spolehlivými profesionály. Co se vlastností týče, tak by měl být makléř rozhodně spolehlivý, ale i časově flexibilní, otevřený, upřímný a klidný, aby dokázal v klidu řešit jakoukoliv situaci, která nastane.

Jak vypadá makléřův den

Práce makléře rozhodně není stereotypní. Každý den vypadá jinak. Makléři mají sice obvykle kancelář, ale nemají pevnou pracovní dobu a velmi často jsou někde v terénu na prohlídkách nemovitostí. Makléř dost často telefonuje a setkává se s různými lidmi - se zájemci, prodejci, fotografem, právníkem, účetním, komunikuje s úřady a bankami.

Další část práce pak probíhá v kanceláři na počítači, kdy připravuje prezentace nemovitostí, zajišťuje jejich inzerci, připravuje smlouvy, řeší tisk propagačních materiálů či bannery na prodej nemovitostí. Do toho se makléři často ještě sami dále vzdělávají, píší články na své blogy apod.

Uvažujete o práci makléře? Proč to nezkusit, nejlepší je vybrat si ostřílenou realitní kancelář a začít tam sbírat zkušenosti.

14.7.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.