Když prodáváte nemovitost, ať už sami nebo s pomocí realitní kanceláře, určitě vytvoříte co nejlepší prezentaci, kterou pak zveřejníte na realitních serverech. A právě na těchto serverech je obvykle možnost topování inzerátů. Topování je možnost zaplatit si, aby se váš inzerát zobrazoval na prvních místech a byl tak více na očích.
Topování dává nejčastěji smysl ve dvou případech. Prvním je situace, kdy majitel tlačí na pilu, chce prodat co nejrychleji, ale zároveň nechce jít dolů s prodejní cenou. Druhým případem, kdy se topování používá je, když se nedaří delší dobu najít kupce. Topování tak starší inzerát alespoň dočasně oživí.
Na druhou stranu nemá moc smysl topovat úplně nový inzerát hned na začátku. Lepší je počkat, jak se zachová trh. Třeba v prvních dnech po zveřejnění nebudete stíhat zvedat telefony. Zajímavé je, že statisticky topování zase tolik nepomáhá, to znamená, že sice zvýší počet shlédnutí inzerátu, ale není to kdovíjak vysoké číslo. Ale zase každých deset shlédnutí dobrých, protože nikdy nevíme, odkud se vyloupne očekávaný kupec.
Topování inzerátů má ještě jedno specifikum. Obecně totiž platí, že někteří lidé topované inzeráty automaticky přeskakují, protože je považují za něco podobného reklamě. Dívají se pak až na inzeráty za těmi topovanými. Je to podobné jako třeba u vyhledavačů (Google, Seznam apod.), kde jsou první 3 nebo 4 odkazy reklamy, které pro nás nejsou relevantní.
18.11.2021
„Věřím, že prostor, ve kterém žijeme, nás dokáže inspirovat, uklidnit i zlepšit náladu.“🌟 A tak se vše kolem bydlení stalo mou srdcovou záležitostí !
Nemovitosti mě pohltily už v roce 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Při práci jsem si ale uvědomila, že cesta ke krásnému bydlení nezačíná jen nábytkem, ale už při výběru správné nemovitosti. A proto jsem se vrhla i do světa realit. 🏡
Vidím věci jinak – díky zkušenostem z designu umím v nemovitostech objevit i jejich skrytý potenciál, navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům v tom nejlepším světle. Tato práce mě baví, protože propojuje kreativitu, organizaci i komunikaci. Takže ať už prodáváte, pronajímáte nebo hledáte - se mnou máte jistotu, že to bude profesionální, promyšlené a přitom lidské.
Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském RE/MAX Delux mě pak nadchli svou energií, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.
Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. Díky tomu totiž dokážeme Vaši nemovitost dostat do hledáčku těch správných lidí. Ať už jde o krásné fotografie, poutavé videoprohlídky, 3D skeny nebo pečlivý home staging, postarám se o to, aby Vaše nemovitost zaujala toho správného kupce nebo nájemce.
A hlavně – přistupuji ke všem klientům lidsky a s úsměvem. Takže pokud potřebujete s čímkoliv kolem bydlení poradit nebo pomoct, ozvěte se. Ráda se postarám o to, aby vše klaplo! 😊
Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAXU Delux ručíme! 🤝