Udržovat dvě nemovitosti je drahá záležitost

Klasický český model posledních dekád byl takový, že lidé bydleli v bytě nebo v rodinném domě, a ještě navíc měli někde jinde chatu či chalupu. Na chatu jezdili o víkendech a na prázdniny a užívali si tam klidu a přírody. Na druhou stranu taková chalupa potřebuje dost práce i peněz k tomu, aby se udržovala v přijatelném stavu.

Když je člověk mladý, má energie na rozdávání, zvládá se starat o byt, dům, chatu i zahradu. S přibývajícím věkem, s dětmi, a pak i vnoučaty už ubývá sil, a není žádná jistota, že s údržbou nemovitostí pomůže rozrůstající se rodina. I proto starší lidé zvažují darování chaty nebo chalupy někomu z potomků, a soustředí se raději jen na jednu nemovitost, logicky na tu, kde bydlí.

Variantou je pronájem nebo prodej jedné nemovitosti

Když máte více než jednu nemovitost, a nestíháte nebo nechcete se o ni naplno starat, pak se nabízí hned několik variant:

  • Darovat nemovitost dětem. Když o chatu nebo chalupu projevuje někdo z rodiny zájem, můžete mu chatu darovat. Když nechcete, aby chatu prodali, ale dále zůstala v rodinném majetku, je potřeba se s potomky domluvit. Horší už je, jak to udělat, aby z daru nevznikla zlá krev, aby se ostatní potomci necítili ošizeni.
  • Pronajímat nemovitost. Další variantou je chatu či chalupu pronajímat s tím, že se nájemce o nemovitost bude i starat. Budete mít stálý příjem a nemovitost nebude chřadnout. Takto můžete pronajmout nemovitost i někomu z rodiny.
  • Prodat nemovitost. Vždycky můžete chatu prodat a užívat si peněz. V dnešní době je o rekreační objekty celkem velký zájem, takže s pomocí šikovné realitní kanceláře chatu či chalupu prodáte rychle a výhodně.

22.11.2020

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.