V jak malém domě může bydlet pětičlenná rodina

Ceny nemovitostí rostou, ceny stavebních materiálů rostou ještě více, přesto je potřeba někde bydlet. A kdo nechce bydlet v nájmu, do nemovitosti stejně bude investovat. Obecně platí, že když chcete ušetřit, jediná cesta je pořídit si menší nemovitost, menší dům nebo byt. V bytě jste jasně omezeni prostorem, ale když máte malý dům se zahradou, pořád můžete spoustu času trávit právě na zahradě.

Vezměme si příklad pětičlenné rodiny, dva rodiče a tři děti. Potřebuje každé dítě svůj pokoj? Je nutné mít pokoj pro hosty, kdyby přijela na návštěvu babička nebo kamarádi? Samozřejmě je to příjemné, ale dá se to řešit i v malém domě. Podívejte se na tipy z praxe pětičlenné rodiny žijící domě s dispozicí 3+1:

  • Velký pokoj se dá rozdělit. Máte-li například jeden velký pokoj v podkroví, můžete ho nějak šikovně rozdělit. Nábytkem, plentou, paravánem nebo jakýmkoliv jiným nenáročným způsobem a hned budete mít dva dětské pokoje místo jednoho.
  • Postavte na zahradě malý domek. Můžete na zahradě postavit za několik desítek tisíc malý domek s jednou místností, kde mohou přespávat kamarádi, nebo se tam třeba časem částečně nastěhuje jedno z dětí.
  • Holky spolu, kluci spolu. Když nemáte dostatek dětských pokojů, musejí děti pokoje sdílet. Když je dobře vybavíte třeba poschoďovou postelí nebo dalšími zajímavými prvky, bude to i pro ně zajímavé. A soukromí si dítě vždy nějak najde.
  • Čím více venku. V dnešní době počítačů, telefonů a internetu je pro většinu rodičů radost, když jsou děti venku. Motivujte je venku trávit co nejvíce času, je to asi lepší, než když bude každé dítě sedět ve svém pokoji se svým tabletem.

29.11.2021

O mně

“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”

 

Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti. 

 

Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.

 

Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.

 

Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.

 

Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!

 

Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo!  😊

Zuzana Patáková

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.