Když připravujete prodej nemovitosti a chcete ji k prodeji co nejlépe připravit, pak budete muset nejspíš svůj byt či dům nově vymalovat. Alespoň to doporučují profesionální home stagingové firmy. V praxi se musí vymalovat více než 80 % nemovitostí, které se připravují k prodeji. Nemalují se jen novostavby a nemovitosti ve skvělém stavu.
Hlavním důvodem, proč nemovitost vymalovat, bývá snaha o to, ať byt vypadá co nejlépe. Opotřebovaná barva nevypadá dobře, jindy jsou zase stávající barvy moc výrazné, nebo se do jednotlivých pokojů jednoduše nehodí.
Když nabízenou nemovitost vymalujete vhodnými barvami, bude jen zářit novotou. Fotky v prezentaci budou vypadat mnohem lépe, a i samotné prohlídky více zaujmou. Jak už bylo zmíněno, velmi důležitý je výběr barev. Obecně se doporučuje nevolit křiklavé a oslnivé barvy, ale volit barvy střízlivé a neutrální - bílá, šedá, béžová apod. Takové barvy jsou klidné, opticky zvětší prostor a když si budou noví majitelé chtít některé pokoje ozvláštnit, mohou si je vymalovat podle svých představ. Nikdo si však neřekne, že bude muset hned vymalovat, protože jsou barvy moc výrazné.
Nově vymalovaný byt je rozhodně fotogeničtější, zaujme více zájemců a ti budou ochotni zaplatit více, než když byt není vymalovaný. Je to logické, ale je to podložené i dlouholetou praxí. Vymalování sice není zadarmo, ale ve výsledku se určitě vyplatí.
Když oslovíte zkušenou realitní kancelář, tak vám s přípravou nemovitosti k prodeji včetně vymalování určitě pomůže!
7.6.2021
“Věřím, že prostor, který nás obklopuje, ovlivňuje naši náladu, spokojenost 💫 i chuť do života.”
Nemovitosti a vše kolem bydlení je mojí vášní již od roku 2010, kdy jsem začínala jako interiérová designérka. Postupem času jsem zjistila, že cesta k vysněnému domovu začíná už samotným výběrem nemovitosti a často pokračuje její rekonstrukcí či úpravou. Tento proces mě přivedl k myšlence stát se průvodcem svých klientů od samého začátku – tedy už při výběru nemovitosti.
Díky své kombinaci zkušeností z realitního trhu a interiérového designu vidím v nemovitostech skrytý potenciál, umím navnímat daný prostor a ukázat ho zájemcům co nejatraktivněji. Spojuji kreativní přístup s organizační precizností, aby vše probíhalo hladce a bez stresu. Mojí prioritou je, aby se klienti cítili po celou dobu spolupráce jistě a měli pocit, že je o vše dokonale postaráno.
Pro práci v realitách jsem si po pečlivém uvážení vybrala právě značku RE/MAX se silným zázemím a propracovaným systémem vzdělávání, které mně neustále posouvá dál. V brněnském Deluxu mě pak nadchli energií - tahem na branku, příjemným prostředím a přátelským kolektivem.
Moderní digitální marketing je tu jedna z priorit – a to mě baví. 👍 Náš dosah, nejen na sociálních sítích, oslovuje opravdu velký počet lidí, čehož si cení každý prodávající. Současně dostáváme pozitivní zpětnou vazbu od zájemců na prohlídkách, kteří si chválí dostatek poskytnutých informací. Můžete tedy počítat s tím, že Vaši nemovitost představím zcela profesionálně – od videoprohlídek a kvalitních fotografií až po 3D virtuální skeny, fotorealistické vizualizace či home staging. Zajistím vše tak, aby Vaše nemovitost mezi ostatními vynikla a byla představena v tom nejlepším světle.
Kromě skvělé prezentace ale věřím i v lidský přístup a vzájemnou důvěru, díky které klienti cítí, že jsou v dobrých rukou. Za bezpečnost, serióznost a profesionalitu během celého realitního procesu Vám v RE/MAX Delux ručíme!
Pokud uvítáte radu či pomoc při hledání vhodného bydlení, pronájmu nebo prodeji Vaší nemovitosti, budu ráda, když se na mě obrátíte. Osobně se postarám o to, aby vše klaplo! 😊