🏡 58_Delux podcast 🔴 Jak vydělávat desítky milionů korun ročně v realitách❓💰 Americké know-how zde🔥😈

Rozhovor s 👉 Gabi Bergstrom, jednou z nejúspěšnějších realitních makléřek na světě❗️ A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak vydělávat miliony dolarů ročně v realitách 💰❓

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jak se Gabi dostala do Ameriky a rozjela tam business❓

✅ Jaké jsou rozdíly v realitách v USA vs. ČR❓

✅ Jaká je konkurence makléřů ve státech❓

✅ Kdo je nejúspěšnější makléř na světě a jaký má obrat❓

✅ Jaké jsou provize v USA a kolik % prodejů je s makléřem❓

✅ Jaký marketing funguje v Americe❓

✅ Jak vydělávat miliony dolarů jako realitní makléř❓

✅ Americké realitní know-how❓

✅ Rady, tipy atp❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

11.10.2023

O mně

 

Obchodování s realitami se věnuji již 9 let a protože mě tato práce naplňuje, rozhodla jsem se jí věnovat naplno a to s nejznámější značkou na trhu, kterou je právě RE/MAX! Zároveň jsem si vybrala naši kancelář Delux, která klade opravdový důraz na kvalitu služeb i úroveň vzdělávání v oblasti realit, což pokládám za velmi důležité.

 

Protože každý z Vás je jedinečný, soustředím se na osobní přístup a individuální požadavky. Prodej nemovitosti, ve které jste strávili velkou část svého života považuji za citlivou záležitost. Je pro mě důležité, aby obchod proběhl hladce s co největším přínosem pro Vás.

 

K prezentaci využívám profesionální fotografie, 2D a 3D půdorysy, videoprohlídky, matteterport, inzerci na nejsledovanějších realitních serverech a sociálních sítích.

 

Jsem tu pro Vás!

 

Vaše Zuzana Úhlerová

Zuzana Úhlerová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.