Prodej nemovitostí a vše, co se kolem něj točí, se neustále vyvíjí. Makléři i realitní kanceláře se předhánějí v tom, jak zaujmout potencionální kupce, jak nemovitost připravit k prodeji a hlavně, jak ji prezentovat. Už dnes se používá řada technologií, které se budou v budoucnosti ještě více rozvíjet – 3D prohlídky matterport, videoprohlídky, videa z dronů apod. Obzvláště teď, kdy se omezují osobní kontakty s ostatními lidmi na minimum, mají tyto virtuální prezentace nemovitostí velký význam!
Těžko odhadnout, jaké konkrétní technologie se budou rozvíjet, ale budou mít společný cíl – co nejlépe zájemcům nemovitost ukázat, aniž by museli přijít na osobní prohlídku. V tomto směru jde doba hodně rychle dopředu. Nakonec však vždy platí a nejspíše i bude platit, že každý opravdový zájemce chce vidět nemovitost osobně, naživo. Ať jsou technologie jakékoliv, 99% kupujících musí nemovitost vidět na vlastní oči!
O rychlosti prodeje i prodejní ceně dnes často rozhoduje marketing. Když máte perfektní marketing, můžete nemovitost prodat o stovky tisíc dráž. Vytvořit vlastní stránky nemovitosti, natočit vtipné video, propagovat nemovitost se skvělými fotkami přes sociální sítě, dostat inzerát k těm pravým lidem. To všechno rozhoduje a pomáhají tomu i nejnovější technologie. Zkušená realitní kancelář vám právě takové rozdílové a nadstandardní služby nabídne.
Ať už máte sebelepší prezentaci a marketing prodávané nemovitosti, nakonec o prodeji rozhodne stejně osobní kontakt. Domluvit se a dotáhnout prodej by měla být jedna z nejdůležitějších schopností kvalitního makléře. Tak jako bude chtít kupující stejně osobně nemovitost vidět, tak se bude chtít i osobně domluvit s majitelem a jeho makléřem.
17.10.2020
Obchodování s realitami se věnuji již 9 let a protože mě tato práce naplňuje, rozhodla jsem se jí věnovat naplno a to s nejznámější značkou na trhu, kterou je právě RE/MAX! Zároveň jsem si vybrala naši kancelář Delux, která klade opravdový důraz na kvalitu služeb i úroveň vzdělávání v oblasti realit, což pokládám za velmi důležité.
Protože každý z Vás je jedinečný, soustředím se na osobní přístup a individuální požadavky. Prodej nemovitosti, ve které jste strávili velkou část svého života považuji za citlivou záležitost. Je pro mě důležité, aby obchod proběhl hladce s co největším přínosem pro Vás.
K prezentaci využívám profesionální fotografie, 2D a 3D půdorysy, videoprohlídky, matteterport, inzerci na nejsledovanějších realitních serverech a sociálních sítích.
Jsem tu pro Vás!
Vaše Zuzana Úhlerová