V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:
Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.
2.9.2020
Obchodování s realitami se věnuji již 9 let a protože mě tato práce naplňuje, rozhodla jsem se jí věnovat naplno a to s nejznámější značkou na trhu, kterou je právě RE/MAX! Zároveň jsem si vybrala naši kancelář Delux, která klade opravdový důraz na kvalitu služeb i úroveň vzdělávání v oblasti realit, což pokládám za velmi důležité.
Protože každý z Vás je jedinečný, soustředím se na osobní přístup a individuální požadavky. Prodej nemovitosti, ve které jste strávili velkou část svého života považuji za citlivou záležitost. Je pro mě důležité, aby obchod proběhl hladce s co největším přínosem pro Vás.
K prezentaci využívám profesionální fotografie, 2D a 3D půdorysy, videoprohlídky, matteterport, inzerci na nejsledovanějších realitních serverech a sociálních sítích.
Jsem tu pro Vás!
Vaše Zuzana Úhlerová