Jedním ze základních stavebních kamenů každého makléře jsou kontakty. Vlastní databáze různých kontaktů, portfolio klientů, investorů, ale i různých odborníků - právníci, finanční poradci, stěhováci, fotografové, programátoři, jednoduše nejrůznější lidé, se kterými makléř spolupracuje. Takovéto portfolio nebo databáze je základem úspěchu. Jsou to lidé, které můžete pravidelně oslovovat, o které se můžete opřít, nebo přes ně získat další zakázky.
Obzvláště na začátku své makléřské dráhy je třeba být trpěliví. Není dobré se vnucovat, ale rozšiřovat svou databázi můžete i celkem nenásilně za pomoci sociálních sítí, online marketingu nebo i tištěné inzerce. Ideální je šířit svou novou profesi přes okruhy svých přátel, kamarádů a známých. Když se pak vaše práce postupně rozjede, nové kontakty se budou samy nabalovat. Zpočátku to nebude úplně jednoduché, ale vaše vynaložená energie do vytváření vztahů s klienty se vám časem určitě vrátí.
Úspěšný makléř by však neměl budovat jen vztah s prodávajícím, kterého zastupuje. Měl by jednat příjemně, férově i proaktivně v podstatě s každým, s kým se pracovně setká. Velmi často se například stává, že když si během určitého prodeje nemovitosti vybuduje vztah s kupujícím, může snadno v rámci jednoho obchodu získat druhého klienta nebo referenci. Takto postupně šíří své dobré jméno.
Faktem je, že většina zakázek časem přichází přes osobní doporučení. Doporučení bývalých klientů, doporučení známých i dalších lidí, kteří o vaší práci slyšeli. Z toho jasně vyplývá, že je nutné chovat se férově, nabízet kvalitní služby a celkově si budovat dobré jméno v oboru. Bez toho se každopádně neobejdete. A vězte, že je to práce na celou profesní kariéru!
6.3.2021
Obchodování s realitami se věnuji již 9 let a protože mě tato práce naplňuje, rozhodla jsem se jí věnovat naplno a to s nejznámější značkou na trhu, kterou je právě RE/MAX! Zároveň jsem si vybrala naši kancelář Delux, která klade opravdový důraz na kvalitu služeb i úroveň vzdělávání v oblasti realit, což pokládám za velmi důležité.
Protože každý z Vás je jedinečný, soustředím se na osobní přístup a individuální požadavky. Prodej nemovitosti, ve které jste strávili velkou část svého života považuji za citlivou záležitost. Je pro mě důležité, aby obchod proběhl hladce s co největším přínosem pro Vás.
K prezentaci využívám profesionální fotografie, 2D a 3D půdorysy, videoprohlídky, matteterport, inzerci na nejsledovanějších realitních serverech a sociálních sítích.
Jsem tu pro Vás!
Vaše Zuzana Úhlerová