Jestli hledáte nemovitost ke koupi a projíždíte různé realitní servery, případně nabídky realitních kanceláří, nečekaně často narazíte na nemovitosti, které už jsou prodány. Buď je to u nich přímo uvedeno, nebo to zjistíte, když na daný kontakt zavoláte. Zajímá vás, proč se to děje? V tomto článku se podíváme na několik důvodů, proč narážíme na inzeráty nemovitostí, které už jsou ve skutečnosti prodány.
Když najdete nemovitost, která vás zajímá, zavoláte na uvedené číslo a zjistíte, že už je prodaná, bývá to často ne proto, že byste měli smůlu a zavolali o pár minut později, ale spíše jde o to, že se nemovitost nabízí nevýhradně. To znamená, že nemovitost prodává více realitních kanceláří, které často ani neví, jestli je nemovitost ještě k mání. Zavoláte makléři, ten vám řekne, že zjistí, zda je nemovitost dostupná, zavolá majiteli, a teprve teď se dozví, že je prodaná. Vypadá to amatérsky, ale právě i toto přináší nevýhradní nabídka :/
Dalším častým jevem je to, že makléři a realitky nechávají ve své nabídce úmyslně prodané nemovitosti, aby bylo vidět, kolik se toho u nich prodá. Navíc se tím uměle navyšuje počet inzerátů v nabídce, aby to vypadalo, že realitka jede ve velkém a daří se jí. Je to jednoduše marketingový tah, který klientům vůbec nic nepřináší…
Možná vám to zní nepravděpodobně, ale falešné inzeráty jsou také forma nefér neetické reklamy některých makléřů a realitních kanceláří. Takový falešný inzerát vypadá jako pravý, ale když zavoláte makléři, zjistíte, že nemovitost už je prodaná, ale mají v nabídce podobnou, případně si na vás vezmou kontakt s tím, že když se podobná nemovitost objeví, budou vás okamžitě a přednostně kontaktovat. To všechno jsou nekalé praktiky, které se ale celkem často v realitním světě používají! Dejte si pozor s výběrem kvalitní realitní kanceláře!
20.11.2020
Obchodování s realitami se věnuji již 9 let a protože mě tato práce naplňuje, rozhodla jsem se jí věnovat naplno a to s nejznámější značkou na trhu, kterou je právě RE/MAX! Zároveň jsem si vybrala naši kancelář Delux, která klade opravdový důraz na kvalitu služeb i úroveň vzdělávání v oblasti realit, což pokládám za velmi důležité.
Protože každý z Vás je jedinečný, soustředím se na osobní přístup a individuální požadavky. Prodej nemovitosti, ve které jste strávili velkou část svého života považuji za citlivou záležitost. Je pro mě důležité, aby obchod proběhl hladce s co největším přínosem pro Vás.
K prezentaci využívám profesionální fotografie, 2D a 3D půdorysy, videoprohlídky, matteterport, inzerci na nejsledovanějších realitních serverech a sociálních sítích.
Jsem tu pro Vás!
Vaše Zuzana Úhlerová