Chcete rychle a za maximum prodat nebo pronajmout dům nebo byt? Pomůže vám prezentační webová stránka nemovitosti. Právě ta dodá nabídce atraktivitu a profesionalitu a předá všechny potřebné informace přehledně na jednom místě. Zjistěte v novém článku, jak rychle prodat byt nebo dům s pomocí webové stránky a jak si takovou stránku opatřit.
Co se v článku dozvíte?
Nemovitostní trh v minulém roce zamrzl a změny lze dle vývoje cen nemovitostí očekávat nejspíš až v druhé půlce roku 2024. Nejlepší čas k prodeji i nákupu již byl. V současnosti se proto prodávající musí smířit s nižšími prodejními cenami a kupující stále ještě s drahými hypotékami. Abyste tedy jako prodávající rychle prodali, musíte často snížit cenu, popřípadě investovat do marketingu - například pořídit pro nemovitost prodejní webovou stránku. Co vše vám taková webová stránka přinese?
Mít pro prodej nemovitosti webovou stránku má hned několik přínosů. Jaké jsou?
Samostatný web pro prodej domu nebo bytu udělá skvělý první dojem na každého zájemce a již samostatnou existencí mu sdělí, že zde nejde o jen tak obyčejnou nemovitost, ale že se zrovna kouká na něco rozhodně zajímavého. Web samozřejmě dodá nabídce i důvěryhodnost a profesionalitu. Díky tomu všemu máte šanci zaujmout více zájemců a prodat rychleji a za mnohem víc.
Prodejní webová stránka nemovitosti vás hned dvakrát vyčlení z konkurence. Za prvé budete mít něco, co většinu konkurence stále nemá, a za druhé se nebudete na svém webu rvát o pozornost s dalšími nabídkami. Veškerou pozornost tak upne zájemce jen na vás. Alespoň na moment tedy úplně vyřadíte konkurenci ze hry, za což budete opět odměněni úspěšnějším prodejem.
Prodejní webová stránka má tu obrovskou výhodu, že dokáže přehledně na jednom místě shromáždit vše, co zájemce potřebuje vědět o nemovitosti. Objevit se zde tedy mohou fotografie, videa, 3D a 2D půdorysy, 3D videoprohlídky, všechny potřebné informace i dokumenty a samozřejmě i kontakty na vás. Problém navíc nemusí být ani na webu zařídit automatizovaný online chat nebo chat využívající AI.
Prodejní webová stránka může také lépe selektovat opravdové zájemce od těch, co by si to z nějakého důvodu rozmysleli. Na obvyklých inzertních portálech totiž zpravidla není tolik prostoru uvést opravdu vše, popřípadě to není v tak přehledném balení.
Snadno se tedy stane, že zájemce jde na prohlídky kvůli nekompletním informacím a prezentačním materiálům s mylným dojmem a odchází zklamaný. Čas strávený s ním vám pak už samozřejmě nikdo nevrátí. Tomu dokáže prodejní webová stránka lépe předejít.
Mít pro prodávaný byt nebo dům unikátní webovou stránku je také ideální pro propagaci na sociálních sítích, ale i na Google nebo Seznamu (více jsme o ní psali v článku Jak inzerovat nemovitosti). Stačí jen reklamu dobře zacílit a můžou vám na web přijít i zájemci, kteří třeba nejsou až tak aktivní na realitních portálech, ale o nákupu vlastního bytu nebo domu již dlouho uvažují, popř. o nemovitosti na investici.
Prodejní webová stránka je vhodná zejména pro ty z vás, kteří chtějí prodat dům nebo byt rychle, efektivně a za maximum. Webová stránka je ale skvělá i v případech, kdy prodáváte atypický byt, dům, pozemek nebo třeba komerční prostory (zpravidla sem patří dražší nemovitosti, novostavby nebo třeba developerské projekty).
Jednou z cest je kontaktovat některou z firem, která se tvorbou webových stránek zabývá. Zde však můžete často zaplatit i deset tisíc či více. Další z možností je pustit se do toho na vlastní pěst. S tím pomáhají nejrůznější on-line nástroje, které umožňují použít již předpřipravené šablony, nebo si danou stránku lehce sestavit z nejrůznějších segmentů.
V obou případech ale může být problém, že prezentační materiál jako fotografie, videoprohlídky, 3D virtuální prohlídky (matterport) vizualizace, profesionálně napsaný text a mnohé další budete muset dodat sami. Stejně tak se neobejdete bez schopnosti webovou stránku vhodně a cíleně propagovat na internetu nebo na sociálních sítích jako Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube apod. Bez toho všeho celý projekt skončí neúspěchem už na jeho samém začátku. Jak z toho ven?
Ideálním řešením je spojit se s profesionály, kteří se na vše zmíněné zaměřují. Těmi je i realitní kancelář RE/MAX Delux. Ta sdružuje pod jednou střechou všechny potřebné specialisty a ke každé prodávané nebo pronajímané nemovitosti dodává veškerý potřebný prezentační materiál a propagační služby.
Pomůže vám tedy s home stagingem, vytvoří pro vás třeba i profesionální videoprohlídky, fotky, 3D virtuální prohlídky, vizualizace domu nebo interiéru a 3D a 2D půdorysy a zařídí vám i propagaci. Přibližnou podobu webové stránky můžete spatřit například na této stránce věnované pronájmu nebo na ukázkové stránce pro developerské projekty.
Mimo to vám také RE/MAX Delux připraví smlouvy a další potřebné dokumenty, pomůže vašim kupcům s financováním hypotéky nebo odpoví všem zájemcům na všechny jejich otázky. Jednoduše se tedy za vás postará o úplně vše. To mimochodem dělá i pro developerské projekty.
Díky speciálnímu systému na tvorbu prodejních webů navíc není problém takřka lusknutím prstu zhotovit i verze webu v cizím jazyce (například angličtině nebo v němčině). Tyto jazykové verze pak budou speciálně propagované v sousedních zemích. Počet zájemců tím dále dramaticky vzroste a vy prodáte rychleji a za víc.
Díky využití nejmodernějších technologií prezentace a propagace, obrovské důvěryhodnosti značky RE/MAX Delux (hodnocení 4,9/5 na Firmy.cz a Google) i nadstandardním službám tedy zažijete bezstarostný prodej často i s navýšením prodejní ceny až o 17 %. A to není špatné, co myslíte?
Chcete vědět víc o možnostech prodeje domu nebo bytu s pomocí webové stránky nebo to rovnou nechat na nás? Ozvěte se.
Jsem mladý, energický a empatický makléř. Strávil jsem čas v Ohiu, kde jsem hrál americký fotbal abych rozšířil své jazykové schopnosti a získal zkušenosti. Hrál jsem na pozici quarterbacka, který je mozkem a srdcem týmu. Tato pozice vyžaduje schopnost mít perfektní přehled o situaci, přesně zvolit strategii a vést k vítězství!
Tyto dovednosti jsem přirozeně přenesl do své práce v oblasti realit, kde se ode mě očekává dokonalý přehled o trhu a zvolení té nejlepší strategie pro úspěšný prodej vaší nemovitosti.
Mám vystudovanou střední průmyslovou školu stavební, což mi poskytuje hlubší výhled do technických stránek nemovitostí. Fascinuje mě propojení realitního trhu s oblastmi stavařiny, díky čemuž vám mohu přinést výraznou přidanou hodnotu na trhu.
Věřím, že s mým přístupem a podporou týmu, který tvoří nejen zkušení kolegové, ale i blízcí rodinní příslušníci, vám mohu poskytnout nejlepší možnou realitní péči!