Realitní trh se mění a realitní kancelář, která nejde s dobou, prodá za delší dobu, nevýhodně nebo neprodá. Takovou pak rozhodně nedoporučujeme najímat. Jaké služby byste tedy měli požadovat od špičkové realitní kanceláře? Splňuje to i realitní kancelář RE/MAX Delux?
V článku zjistíte:
V současnosti již prodáte rychle a za maximum jen tehdy, když dokážete oslovit všechny potenciální kupce a uděláte ten nejlepší první dojem. Prodat sice můžete v mnoha případech ještě bez realitní kanceláře, ale je to často spíše na škodu. Jak ale vybrat správnou realitní kancelář? Měla by nabízet ty nejlepší realitní služby (více jsme o tom také psali ve článku Jak vybrat realitního makléře). Co mezi ně patří?
Základem samozřejmě je, že prodávanou nemovitost prověří na skryté vady, správně odhadne její cenu, vytvoří propagační materiál, zviditelní inzerát, komunikuje s kupci, stará se o prohlídky, zhotoví bezchybné smlouvy a postará se o bezpečný převod financí.
Opravdu konkurenční realitní kancelář ale zvládne nejen vše zmíněné, ale dokonce to dokáže zvládnout na té nejvyšší úrovni. Nejvíc znatelné je to na techničtějších oblastech, zejména na propagaci a prezentaci nemovitosti online. Jaké jsou tedy dnes trendy v propagaci a prezentaci?
Nikdo nebude mít zájem o byt nebo dům, který nezaujme už v inzerátu. Pro perfektní první dojem je proto třeba ukázat nemovitost v co možná nejatraktivnější a nejucelenější podobě. Jak toho docílit?
Základem je samozřejmě home staging (předprodejní opravy, vymalování a zatraktivnění interiérů a exteriérů bytu nebo domu). Až poté je možné se vrhnout na tvorbu marketingového materiálu.
Dávno je pryč doba, kdy stačilo k inzerátu přidat pouze profesionální fotky a 2D půdorys. Dnes jsou nedílnou součástí úspěšných inzerátů také videoprohlídky, vizualizace domu nebo interiérů, 3D virtuální prohlídky (matterport) nebo třeba 3D půdorys a virtuální home staging.
Právě díky těmto materiálům si dokáže kupec udělat komplexní obraz o nemovitosti, který mu předáte v tom nejpřívětivějším a nejatraktivnějším balení. Ostatně například zmiňovaný matterport umožní zájemcům projít si celou nemovitost jako v počítačové hře z pohodlí domova. Líp a atraktivněji nemovitost snad už ani nejde představit. Více jsme o tom psali ve článku Jaký vliv má matterport, vizualizace a videoprohlídka domu a interiéru na jejich prodej.
To vše samozřejmě nabízí realitní kancelář RE/MAX Delux. Je lhostejné, zda pronajímáte, nebo prodáváte, vždy od nás dostanete ty nejmodernější marketingové materiály. Co dalšího může zefektivnit prodej nebo pronájem bytu nebo domu?
Součástí dnešních pronájmů nebo prodejů bytů nebo domů bývá čím dál častěji i originální prodejní webová stránka nemovitosti. Jaké jsou její výhody?
Originální webová prodejní stránka umožní ukázat potenciálnímu kupci vše důležité přehledně na jednom místě. Mohou se zde tedy objevit všechny zmíněné prezentační materiály jako profesionální fotky, videoprohlídka, 3D virtuální prohlídka, 3D a 2D půdorysy, vizualizace nebo virtuální home staging. Objevit by se zde měly ale také všechny důležité dokumenty i kontakty. Více jsme se na ni již zaměřili ve článku Vliv webové stránky nemovitosti na její prodej.
Zatímco v jiných realitních kanceláří tento krok ještě nebývá zvykem, my v RE/MAX Delux v Brně vytváříme unikátní prodejní stránku automaticky ke každému prodeji nebo pronájmu. V tom v současnosti udáváme směr, kterým se realitní služby budou ubírat. Problém také není ani vytvoření více jazykových mutací webové stránky. Snadno tak můžete oslovit české i zahraniční publikum.
Poslední výhodou originálního webu je i fakt, že se na něj lépe zaměřují PPC a bannerové kampaně. Web nakonec může vypadat třeba i jako tato ukázková stránka.
Součástí prodeje skrze online je také perfektně napsaný inzerát/text, který bude prodávanou nebo pronajímanou nemovitost doprovázet na sociálních sítích, realitních portálech nebo právě na unikátní prodejní webové stránce.
Každý prodejní text by měl nejprve zaujmout potenciální kupce a následně jim stručně a jasně sdělit všechny potřebné informace. Více jsme o tom již psali v článku 10 tipů, jak inzerovat nemovitost.
My v RE/MAX Delux máme s textací inzerátů obrovskou zkušenost a nabízíme profesionální copywriterské služby, které uspokojí klienty a zaujmou potenciální kupce.
Ani ta nejatraktivnější nemovitost s dobrou cenou se neprodá nebo nepronajme, pokud se o ní nedozví ti správní kupci. Mít perfektní marketingový materiál tedy nestačí. Je potřeba nemovitost také účinně zpropagovat.
Již klasikou je sdílet nabídku na všech nejznámějších realitních portálech. K těm patří Sreality.cz, Reality.IDNES.cz, ČESKÉREALITY.cz atp. Inzerát byste ale také měli sdílet na nejznámějších sociálních sítích, jako je Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest, Twitter a Youtube. Účinné je také použít PPC a bannerové kampaně, které vám zajistí viditelnost na Google a Seznamu.
Právě propagace je další velkou výhodou spolupráce s realitní kanceláří RE/MAX Delux. Ta je totiž napojená na celosvětovou síť RE/MAX reality. Inzerát bude proto viditelný na webu RE/MAX Delux s 30 tisíci unikátními návštěvami měsíčně, na oficiální stránce RE/MAX reality pro Čechy s 100 tisíci unikátními návštěvami měsíčně i v dalších 100 zemích světa. Díky tomu bude vaši nemovitost nabízet více než 145 tisíc realitních makléřů najednou.
Samozřejmostí je také inzerce na nejnavštěvovanějších realitních portálech na světě, na sociálních sítích (jen náš facebookový kanál má měsíční dosah 415 tisíc lidí) i skrze PPC a bannerové kampaně. Díky spolupráci s RE/MAX Delux z Brna si tak můžete být stoprocentně jisti, že se vaše nabídka dostane ke všem potenciálním kupcům a vy prodáte rychleji a za víc.
Kromě již zmíněných čtyř bodů je součástí našich služeb také kontrola skrytých vad, perfektní odhad ceny nemovitosti, profesionální komunikace s kupci, vedení prohlídek, zhotovení rezervačních a prodejních smluv nebo postarání se o bezproblémový převod financí.
Kupujícím ale pomáháme i s financováním vámi prodávaných nemovitostí a pro developery nabízíme unikátní projekt pro správu celého prodeje nemovitostí Delux Develop. Součástí Delux Develop je mimo to, co jsme zmínili u klasického prodeje, třeba i tvorba grafiky projektu a všech potřebných dokumentů (brožurek apod.). Více jsme o tom psali i ve článku Jak na marketing developerského projektu.
To ale není vše. Důvěryhodnost je dnes půlka úspěšného obchodu, zejména v situaci, kdy jde o milióny. My v RE/MAX Delux se naštěstí můžeme pochlubit i skvělými recenzemi a zákaznickými zkušenostmi. Čtyři ocenění v řadě za realitní kancelář roku na Moravě, průměrné hodnocení 4,9 z 5 na Google a Firmy.cz a více než 100 videorecenzí to dokazují více než dostatečně.
Díky důvěryhodnosti naší značky k nám tedy kupci rádi chodí a jsou často ochotni si za nabízené nemovitosti a pronájmy připlatit. Z toho samozřejmě těžíte i vy jako naši klienti.
Chcete si vyzkoušet ty nejkomplexnější služby jedné z nejlépe hodnocených realitních kanceláří na trhu? Ozvěte se.
Prodávat reality bylo mým snem již od útlého věku. Již tehdy, kdy mí spolužáci chtěli být hasiči a policisty, já se v představách viděl, jak chodím po bytech a domech. A tento sen se mi později skutečně splnil!
Dnes mám na poli obchodu a realit již více, než deset let zkušeností. Než jsem se však stal realitním makléřem, měl jsem tu možnost koupit a následně prodat několik svých vlastních nemovitostí, což vnímám jako ohromnou výhodu, protože díky tomu jsem poznal celý proces jak ze strany kupujícího, tak ze strany prodávajícího a vím tedy přesně, jaké má každý klient očekávání a představy.
Má práce je mým životním posláním. Každou nemovitost prodávám jako by byla má vlastní a tudíž pracuji na tomto procesu neúnavně na 100 %. Myslím si, že u makléře je nejdůležitější nejen jeho umění naslouchat klientům a umět se přizpůsobit každé situaci, ale i schopnost rychle a především efektivně vyřešit jakýkoliv problém.
Pokud hledáte pro prodej či nákup své nemovitosti nejen makléře, ale především parťáka, který má silné morální zásady, umí se do práce ponořit a z každé situace pro Vás vytěžit maximum, pak mne kontaktujte!