Do rekonstrukcí nemovitostí investujeme i dva miliony korun

Češi jsou národem kutilů a zároveň jsou známí tím, že se jen velmi neradi stěhují. Způsob, jak částečně změnit a vylepšit své bydlení, je tedy často rekonstrukce. Je vám kolem 30 let, nemáte děti a bydlíte v rodinném domku ve středních Čechách? Pak právě vy jste podle statistik největším adeptem na brzkou modernizaci vašeho domova do vysněné podoby. Pokud tyto parametry nesplňujete, nezoufejte, rekonstrukce jsou u nás populární téměř všude. Když už se pustíme do přestavby své vlastní nemovitosti, nejčastěji to vezmeme rovnou z gruntu. Až čtvrtina z Čechů, kteří v nejbližších letech plánují zvelebení svého hnízda, je totiž chce rekonstruovat rovnou celé. Dalších 13 procent se pak pouští do bytového jádra. Dílčí úpravy jsou ale populární také, týkají se však spíše vzhledu jednotlivých místností než zásahů, které na první pohled nejsou vidět. Zejména koupelen, kuchyní nebo některého z pokojů. 

Samotné práce pak probíhají hlavně v teplých letních měsících. Téměř polovina Čechů spoléhá při rekonstrukci sama na sebe a své známé (44 %), a jen každý desátý nechá práce kompletně na externích dodavatelích. Zbývající si s ástí rekonstrukce poradí sami a sloitjí práce penechají odborníkm. Samozejmpeníze na rekonstrukci nenacházíme jen tak leet na ulici. Jak tedy ei modernizaci svch obydlí financují? Téměř polovina z lidí plánujících rekonstrukci ji chce alespoň částenfinancovat úvrem, zejména hypotékou nebo úvrem ze stavebního spoení. ást z nich tak tímto zpsobem doplní vlastní úspory, ást úvrem financuje celou rekonstrukci.

Až každý desátý Čech financuje rekonstrukci kompletně hypotečním úvěrem. Průměrně si pro zvelebení svého bytu, domku nebo na úpravu chaty půjčujeme téměř jeden a čtvrt milionu korun. U bytů je to kolem 800 tisíc, u rodinných domů se však výše investovaných prostředků blíží dvěma milionům. Pražané pak do rekonstrukcí investují zdaleka nejvíc, celkový průměr je zde až 1,9 milionu korun. Banky dnes standardně poskytují speciální hypoteční úvěry určené právě těm, kteří si pořídili starší nemovitost a chtějí si ji upravit podle svého gusta, nebo těm, kteří se současným vzhledem svého domova již prostě nejsou spokojeni. V době, kdy jsou úrokové sazby hypoték rekordně nízko, stojí rekonstrukce určitě za zvážení.

investice do rekonstrukce nemovitosti

O mně

„Dělat věci s láskou a vášní přináší ty nejlepší výsledky“

 

Vystudovala jsem magisterský obor Právo a právní věda na Právnické fakultě v Brně, kde jsem se naučila důležitosti preciznosti, spolehlivosti a hledání řešení i v těch nejsložitějších situacích. Hned po studiích jsem začala působit v advokacii a několik let se pohybovala v notářské praxi, kde jsem měla možnost podílet se na stovkách realitních transakcí!

 

Postupem času jsem ale zjistila, že mě to táhne na „druhou stranu“ – přímo do terénu, kde mohu naplno využít své organizační schopnosti, energii a vášeň pro obchod. Role realitní makléřky mi nabídla možnost spojit odborné znalosti s mým akčním přístupem a nadšením pro práci s lidmi.

 

Jsem pozitivní a přátelská, ale hlavně si zakládám na profesionálním přístupu, který je vždy okořeněn lidskostí a empatií. Chci, aby každý klient cítil, že můj zájem o jeho potřeby je opravdový a že společně dosáhneme těch nejlepších výsledků!

 

Ve volném čase se věnuji tanci, který je mou celoživotní vášní, miluji hudbu, hraji na klavír i kytaru. Ráda si se svými dětmi zazpívám u ohně, dokud jsou ještě ochotny mě poslouchat 😊, protože právě tyto chvíle mi pomáhají dobít energii a udržovat rovnováhu mezi prací a osobním životem.

 

Pokud hledáte makléřku, která kombinuje odbornost, nadšení a lidský přístup, jsem tu právě pro Vás. Společně najdeme tu nejlepší cestu, jak splnit Vaše realitní sny!

Mgr. Michaela Procházková

Makléř

Certifikáty

rmx-cms 195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.