Chcete rychle a za maximum prodat nebo pronajmout dům nebo byt? Pomůže vám prezentační webová stránka nemovitosti. Právě ta dodá nabídce atraktivitu a profesionalitu a předá všechny potřebné informace přehledně na jednom místě. Zjistěte v novém článku, jak rychle prodat byt nebo dům s pomocí webové stránky a jak si takovou stránku opatřit.
Co se v článku dozvíte?
Nemovitostní trh v minulém roce zamrzl a změny lze dle vývoje cen nemovitostí očekávat nejspíš až v druhé půlce roku 2024. Nejlepší čas k prodeji i nákupu již byl. V současnosti se proto prodávající musí smířit s nižšími prodejními cenami a kupující stále ještě s drahými hypotékami. Abyste tedy jako prodávající rychle prodali, musíte často snížit cenu, popřípadě investovat do marketingu - například pořídit pro nemovitost prodejní webovou stránku. Co vše vám taková webová stránka přinese?
Mít pro prodej nemovitosti webovou stránku má hned několik přínosů. Jaké jsou?
Samostatný web pro prodej domu nebo bytu udělá skvělý první dojem na každého zájemce a již samostatnou existencí mu sdělí, že zde nejde o jen tak obyčejnou nemovitost, ale že se zrovna kouká na něco rozhodně zajímavého. Web samozřejmě dodá nabídce i důvěryhodnost a profesionalitu. Díky tomu všemu máte šanci zaujmout více zájemců a prodat rychleji a za mnohem víc.
Prodejní webová stránka nemovitosti vás hned dvakrát vyčlení z konkurence. Za prvé budete mít něco, co většinu konkurence stále nemá, a za druhé se nebudete na svém webu rvát o pozornost s dalšími nabídkami. Veškerou pozornost tak upne zájemce jen na vás. Alespoň na moment tedy úplně vyřadíte konkurenci ze hry, za což budete opět odměněni úspěšnějším prodejem.
Prodejní webová stránka má tu obrovskou výhodu, že dokáže přehledně na jednom místě shromáždit vše, co zájemce potřebuje vědět o nemovitosti. Objevit se zde tedy mohou fotografie, videa, 3D a 2D půdorysy, 3D videoprohlídky, všechny potřebné informace i dokumenty a samozřejmě i kontakty na vás. Problém navíc nemusí být ani na webu zařídit automatizovaný online chat nebo chat využívající AI.
Prodejní webová stránka může také lépe selektovat opravdové zájemce od těch, co by si to z nějakého důvodu rozmysleli. Na obvyklých inzertních portálech totiž zpravidla není tolik prostoru uvést opravdu vše, popřípadě to není v tak přehledném balení.
Snadno se tedy stane, že zájemce jde na prohlídky kvůli nekompletním informacím a prezentačním materiálům s mylným dojmem a odchází zklamaný. Čas strávený s ním vám pak už samozřejmě nikdo nevrátí. Tomu dokáže prodejní webová stránka lépe předejít.
Mít pro prodávaný byt nebo dům unikátní webovou stránku je také ideální pro propagaci na sociálních sítích, ale i na Google nebo Seznamu (více jsme o ní psali v článku Jak inzerovat nemovitosti). Stačí jen reklamu dobře zacílit a můžou vám na web přijít i zájemci, kteří třeba nejsou až tak aktivní na realitních portálech, ale o nákupu vlastního bytu nebo domu již dlouho uvažují, popř. o nemovitosti na investici.
Prodejní webová stránka je vhodná zejména pro ty z vás, kteří chtějí prodat dům nebo byt rychle, efektivně a za maximum. Webová stránka je ale skvělá i v případech, kdy prodáváte atypický byt, dům, pozemek nebo třeba komerční prostory (zpravidla sem patří dražší nemovitosti, novostavby nebo třeba developerské projekty).
Jednou z cest je kontaktovat některou z firem, která se tvorbou webových stránek zabývá. Zde však můžete často zaplatit i deset tisíc či více. Další z možností je pustit se do toho na vlastní pěst. S tím pomáhají nejrůznější on-line nástroje, které umožňují použít již předpřipravené šablony, nebo si danou stránku lehce sestavit z nejrůznějších segmentů.
V obou případech ale může být problém, že prezentační materiál jako fotografie, videoprohlídky, 3D virtuální prohlídky (matterport) vizualizace, profesionálně napsaný text a mnohé další budete muset dodat sami. Stejně tak se neobejdete bez schopnosti webovou stránku vhodně a cíleně propagovat na internetu nebo na sociálních sítích jako Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube apod. Bez toho všeho celý projekt skončí neúspěchem už na jeho samém začátku. Jak z toho ven?
Ideálním řešením je spojit se s profesionály, kteří se na vše zmíněné zaměřují. Těmi je i realitní kancelář RE/MAX Delux. Ta sdružuje pod jednou střechou všechny potřebné specialisty a ke každé prodávané nebo pronajímané nemovitosti dodává veškerý potřebný prezentační materiál a propagační služby.
Pomůže vám tedy s home stagingem, vytvoří pro vás třeba i profesionální videoprohlídky, fotky, 3D virtuální prohlídky, vizualizace domu nebo interiéru a 3D a 2D půdorysy a zařídí vám i propagaci. Přibližnou podobu webové stránky můžete spatřit například na této stránce věnované pronájmu nebo na ukázkové stránce pro developerské projekty.
Mimo to vám také RE/MAX Delux připraví smlouvy a další potřebné dokumenty, pomůže vašim kupcům s financováním hypotéky nebo odpoví všem zájemcům na všechny jejich otázky. Jednoduše se tedy za vás postará o úplně vše. To mimochodem dělá i pro developerské projekty.
Díky speciálnímu systému na tvorbu prodejních webů navíc není problém takřka lusknutím prstu zhotovit i verze webu v cizím jazyce (například angličtině nebo v němčině). Tyto jazykové verze pak budou speciálně propagované v sousedních zemích. Počet zájemců tím dále dramaticky vzroste a vy prodáte rychleji a za víc.
Díky využití nejmodernějších technologií prezentace a propagace, obrovské důvěryhodnosti značky RE/MAX Delux (hodnocení 4,9/5 na Firmy.cz a Google) i nadstandardním službám tedy zažijete bezstarostný prodej často i s navýšením prodejní ceny až o 17 %. A to není špatné, co myslíte?
Chcete vědět víc o možnostech prodeje domu nebo bytu s pomocí webové stránky nebo to rovnou nechat na nás? Ozvěte se.
Od svých 18 let se pohybuji ve světě obchodu. Během této 22 let dlouhé jízdy jsem prodával stavebniny, auto chemii, dřevoobráběcí technologie, zdravou výživu a spoustu dalšího. K realitám mě přivedla rodinná kamarádka a jsem jí za to vděčný. Protože až realitní business je opravdu komplexní formou obchodu, která pro mě navíc má tu přidanou hodnotu, že lidem plním jejich sny.
Ve světě realit působím od roku 2020 a za tuto dobu mám za sebou desítky realizovaných obchodních případů. Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí.
Realitní činnost se stala mým koníčkem, radostí a životním stylem, tento zápal a nadšení jsem nakonec přenesl i na svoji manželku a poslední rok i kolegyni v realitách. Veškeré realitní případy tak řešíme spolu a díky tomu všem klientům nabízíme dvojnásobnou péči i pohled mužského a ženského elementu zároveň.
Realitní obchod mi dovoluje na plno využít mé ostatní koníčky jako je profesionální fotografování, tvorbu vizualizací, 3D půdorysů, návrhů interiéru, točení video-prohlídek. Manželka a kolegyně v jednom pak mé schopnosti doplňuje o Home-Staging, který je pro nás nedílnou součástí propagace při prodeji nemovitosti.
RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit, jsem si po působení v jiné realitní síti zvolil, protože je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě!
Moje časová flexibilita, preciznost, znalosti, zkušenosti a další mé vlastnosti jsou mojí vizitkou, na které si velice zakládám. Každý můj spokojený klient je mým doporučením a výsledkem mé práce. Za každým prodejem nemovitosti se skrývá lidský příběh, a proto svým klientům vždy naslouchám, abych jim mohl nabídnout individuální přístup.
Prodej či nákup nemovitosti je důležitý životní milník, který není radno podceňovat, proto si vybírejte svého realitního makléře opravdu důkladně. Pokud chcete mít makléře dva za cenu jednoho a mít tak dvojnásobnou péči, pak jsme s mojí kolegyní a ženou připravení plnit Vaše požadavky!