Reklamační formulář

Reklamace je velmi snadná. Stačí, když v případě jakýchkoliv nedostatků vyplníte formulář.

Reklamace je snadná. Jak probíhá?

Vyplnění formuláře

Pokud bude nějaká služba nevyhovující, můžete vyplnit reklamační formulář.

Vyřizování reklamace

Do pěti dnů vyřídíme danou reklamaci, pokud se s vámi nedohodneme jinak.

Vyřešení reklamace

Dle okolností buď reklamaci uznáme, nebo ji odmítneme jako neoprávněnou.

Náprava problému

Když reklamaci uznáme, ihned napravíme problém nebo vyplatíme náhradu.

Kontrola reklamace

Reklamaci zkontroluje také RE/MAX ČR, který může naše rozhodnutí zvrátit.

Údaje realitní transakce

Uveďte prosím základní informace o transakci a nemovitosti, které se podnět týká.

Informace o stěžovateli

Zadejte prosím kontaktní údaje, abychom vás mohli informovat o dalším postupu.

Popis události a vaše požadavky

Stručně popište, co se stalo a v čem podle vás došlo k pochybení. Můžete také uvést, jaké řešení byste si přál/a.

Souhlasím se

Po odeslání formuláře Vám bude zaslán potvrzovací e-mail

<h2 class="h2"><span lang="cs">Ombudsman jako <span style="color: #dc1c2e;">jistota férovosti</span></span></h2>
<p><span lang="cs">Pokud nebudete s rozhodnutím reklamace spokojeni, můžete se obrátit na <strong>nezávislého ombudsmana</strong>, který váš případ znovu projedná a nejpozději do 30 dnů rozhodne o reklamaci.</span></p>

Ombudsman jako jistota férovosti

Pokud nebudete s rozhodnutím reklamace spokojeni, můžete se obrátit na nezávislého ombudsmana, který váš případ znovu projedná a nejpozději do 30 dnů rozhodne o reklamaci.

Jsme držiteli mnoha prestižních certifikátů

Know-how, které poskytujeme zákazníkům, je pravidelně oceňováno.

Přes padesát realitních makléřů v RK Delux

Máte jakýkoliv dotaz k reklamaci?

Nebojte se nás zeptat na cokoliv kolem reklamací i na další otázky. Rádi vám odpovíme.