Reklamační řád
Zjistěte, jak přesně můžete reklamovat naše služby, jaký je průběh reklamace a jaké máte možnosti při neuznání reklamace.
-
Realitní kanceláří RE/MAX Delux, Tomáš Šimek, se sídlem Křenová 538/22, 602 00 Brno-město, IČO 76335267 (dále jen „realitní kancelář“) se rozumí fyzická osoba podnikající na území České republiky v oblasti realitní činnosti, která je na základě smlouvy o franšíze uzavřené se společností Kreuziger&Sobotik, s.r.o., se sídlem Sezemická 2757/2, 193 00 Praha 9, IČ 27177149 (dále jen „RE/MAX Česká republika“), smluvně oprávněna a povinna k využívání systému RE/MAX.
-
Klientem se rozumí jakákoliv fyzická či právnická osoba, které realitní kancelář poskytuje za odměnu realitní služby na základě smlouvy o poskytování realitních služeb. Klientem není druhá strana zprostředkovávané smlouvy, tedy osoba, která byla v rámci poskytování realitních služeb realitní kanceláří RE/MAX vyhledána (zejména kupující nebo nájemce). Klientem se tato osoba nestává ani uzavřením dohody o složení rezervačního poplatku.
-
Shledá-li klient služby poskytované realitní kanceláří za nevyhovující, nebo bude-li mít k provádění obchodního případu jiné výhrady, je oprávněn uplatnit tyto své výhrady (dále jen „reklamace“) u realitní kanceláře či prostřednictvím vyplnění reklamačního formuláře na webových stránkách www.re-max.cz.
-
Realitní kancelář je povinna vyplnit s klientem reklamační formulář o každé reklamaci, která je u ní uplatněna.
-
Reklamace bude realitní kanceláří vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se realitní kancelář s klientem písemně nedohodne jinak.
-
Reklamaci může realitní kancelář uznat jako oprávněnou, nebo odmítnout jako neoprávněnou.
-
Pokud realitní kancelář uzná reklamaci za oprávněnou, provede na svůj vrub úkony, kterými nežádoucí stav odstraní. Odstranění nežádoucího stavu může spočívat též v poskytnutí náhrady klientovi. Náhradou se rozumí zejména přiměřená sleva na poskytovaných realitních službách. Realitní kancelář zašle kopii reklamačního formuláře včetně informace o vyřízení reklamace společnosti RE/MAX Česká republika.
-
Pokud realitní kancelář odmítne reklamaci jako neoprávněnou, informuje o tom bezodkladně klienta. Realitní kancelář zašle kopii reklamačního formuláře včetně informace o vyřízení reklamace společnosti RE/MAX Česká republika. Společnost RE/MAX Česká republika vyhodnotí reklamaci a v případě, že ji uzná zcela nebo zčásti jako oprávněnou, vyzve realitní kancelář, aby sjednala náležitou nápravu dle pokynů společnosti RE/MAX Česká republika.
-
Na základě zjištění učiněných z reklamací vyvozuje realitní kancelář a společnost RE/MAX Česká republika důsledky, stanovuje metody, návody a dává pokyny, aby mohlo být předcházeno vzniku případných dalších reklamací.
-
Dojde-li mezi stranami smlouvy ke sporu, vzniká právo na jeho mimosoudní řešení. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, se podává na Českou obchodní inspekci. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce https://coi.gov.cz.
-
Realitní kancelář a společnost RE/MAX Česká republika zajišťují ochranu poskytnutých osobních údajů klientů v souladu s právními předpisy Evropské unie a České republiky.
-
Tento Reklamační řád je závazný pro všechny realitní kanceláře RE/MAX na území České republiky a může být měněn pouze společností RE/MAX Česká republika.


Potřebujete dobře poradit?
Nebojte se nás zeptat. V Deluxu jsme profesionálové a známe odpovědi na všechno kolem nemovitostí!