Reklamační řád

Zjistěte, jak přesně můžete reklamovat naše služby, jaký je průběh reklamace a jaké máte možnosti při neuznání reklamace.

  1. Realitní kanceláří RE/MAX Delux, Tomáš Šimek, se sídlem Křenová 538/22, 602 00 Brno-město, IČO 76335267 (dále jen „realitní kancelář“) se rozumí fyzická osoba podnikající na území České republiky v oblasti realitní činnosti, která je na základě smlouvy o franšíze uzavřené se společností Kreuziger&Sobotik, s.r.o., se sídlem Sezemická 2757/2, 193 00 Praha 9, IČ 27177149 (dále jen „RE/MAX Česká republika“), smluvně oprávněna a povinna k využívání systému RE/MAX.

  2. Klientem se rozumí jakákoliv fyzická či právnická osoba, které realitní kancelář poskytuje za odměnu realitní služby na základě smlouvy o poskytování realitních služeb. Klientem není druhá strana zprostředkovávané smlouvy, tedy osoba, která byla v rámci poskytování realitních služeb realitní kanceláří RE/MAX vyhledána (zejména kupující nebo nájemce). Klientem se tato osoba nestává ani uzavřením dohody o složení rezervačního poplatku.

  3. Shledá-li klient služby poskytované realitní kanceláří za nevyhovující, nebo bude-li mít k provádění obchodního případu jiné výhrady, je oprávněn uplatnit tyto své výhrady (dále jen „reklamace“) u realitní kanceláře či prostřednictvím vyplnění reklamačního formuláře na webových stránkách www.re-max.cz.

  4. Realitní kancelář je povinna vyplnit s klientem reklamační formulář o každé reklamaci, která je u ní uplatněna.

  5. Reklamace bude realitní kanceláří vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se realitní kancelář s klientem písemně nedohodne jinak.

  6. Reklamaci může realitní kancelář uznat jako oprávněnou, nebo odmítnout jako neoprávněnou.

  7. Pokud realitní kancelář uzná reklamaci za oprávněnou, provede na svůj vrub úkony, kterými nežádoucí stav odstraní. Odstranění nežádoucího stavu může spočívat též v poskytnutí náhrady klientovi. Náhradou se rozumí zejména přiměřená sleva na poskytovaných realitních službách. Realitní kancelář zašle kopii reklamačního formuláře včetně informace o vyřízení reklamace společnosti RE/MAX Česká republika.

  8. Pokud realitní kancelář odmítne reklamaci jako neoprávněnou, informuje o tom bezodkladně klienta. Realitní kancelář zašle kopii reklamačního formuláře včetně informace o vyřízení reklamace společnosti RE/MAX Česká republika. Společnost RE/MAX Česká republika vyhodnotí reklamaci a v případě, že ji uzná zcela nebo zčásti jako oprávněnou, vyzve realitní kancelář, aby sjednala náležitou nápravu dle pokynů společnosti RE/MAX Česká republika.

  9. Na základě zjištění učiněných z reklamací vyvozuje realitní kancelář a společnost RE/MAX Česká republika důsledky, stanovuje metody, návody a dává pokyny, aby mohlo být předcházeno vzniku případných dalších reklamací.

  10. Dojde-li mezi stranami smlouvy ke sporu, vzniká právo na jeho mimosoudní řešení. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, se podává na Českou obchodní inspekci. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce https://coi.gov.cz.

  11. Realitní kancelář a společnost RE/MAX Česká republika zajišťují ochranu poskytnutých osobních údajů klientů v souladu s právními předpisy Evropské unie a České republiky.

  12. Tento Reklamační řád je závazný pro všechny realitní kanceláře RE/MAX na území České republiky a může být měněn pouze společností RE/MAX Česká republika.

Chcete reklamovat naše služby?

Klikněte na chci reklamovat a vyplňte náš reklamační formulář.

Jednání v realitní kanceláři Delux

Často kladené dotazy

Pokud se s námi nedohodnete jinak, o tom, zda byla reklamace uznána, nebo zamítnuta, se dozvíte nejpozději do pěti dnů od jejího nahlášení. Následné vyřízení uznané reklamace již záleží na samotném problému.

Potřebujete dobře poradit?

Nebojte se nás zeptat. V Deluxu jsme profesionálové a známe odpovědi na všechno kolem nemovitostí!