Jak můžete nejlépe prodat nemovitostní developerský projekt?

Chcete uspět s developerským projektem a prodat všechny nemovitosti za maximum? Zásadní je představit co největšímu počtu zájemců nabídku, která je atraktivnější a důvěryhodnější, než nabízí konkurence. Jak na to?

V článku zjistíte, že zásadní je:

Jak prodat developerský projekt?

Pro rychlý a úspěšný prodej je stále důležitá atraktivní nabídka

Ty tam jsou doby, kdy bylo na každou nemovitost několik desítek zájemců. Úroková sazba hypoték se drží stále vysoko, v listopadu 2024 byla na průměrné hodnotě 5,34 %. Úspěch každého rychlého a výhodného prodeje dnes proto stojí na atraktivitě, důvěryhodnosti a skvělé propagaci nabídky. Dvojnásob to platí pro nemovitosti, které se teprve staví. Jak nemovitosti z developerského projektu prodat?

Prodej developerského projektu - hypotéční sazba

Zdroj: hypoindex.cz

9 tipů, jak můžete lépe prodat developerský projekt

Pro úspěch developerského projektu je zásadní například jeho atraktivita, důvěryhodnost, propagace i doplňkové služby. Zejména fázi před stavbou jsme se více věnovali již ve článku Na co si dát jako developer pozor při výstavbě nových nemovitostí. Jak tedy můžete ovlivnit úspěch a navýšit zisk z takového projektu?

1.      Lokace, lokace, lokace

Atraktivitu nemovitostí samozřejmě zvyšuje jejich vhodné umístění. Pokud máte pozemek v atraktivní oblasti, kde je dobrá občanská vybavenost, máte zpola vyhráno. Například o byty v Praze bude zájem vždy. Zvolte tedy pro váš projekt již od počátku vhodnou lokaci a podpořte tím jeho úspěch.

2.      Vhodný typ nemovitostí

Zásadní je též volba typu nemovitostí. Pokud postavíte menší byty, nejspíš projekt prodáte rychleji a snáze, než když postavíte velké, luxusní a drahé byty nebo domy. Myslete na to.

Důležitý je také design i celkový vzhled domů, úložné prostory bytů, použitý materiál i technologie, perfektně provedená stavba, vyřešená parkovací místa, výsadba zeleně a mnohé další. To vše může oddělit úspěšný projekt od toho neúspěšného, zásadně ziskový projekt od toho málo ziskového, nebo dokonce prodělečného.

3.      Klientské změny projektu

Myslete také na to, že potenciální kupci mají často zájem o nemovitosti na míru. Proto je důležité dobře vymyslet systém klientských změn, aby si mohl kupec byt nebo dům předem přizpůsobit. Pokud jim tuto možnost nabídnete a vymyslíte to tak, aby to pro vás nebylo prodělečné a frustrující, máte vyhráno.

4.      Prezentace developerského projektu

Stěžejní je samozřejmě celková prezentace projektu. Projekt by měl být prezentován atraktivně, profesionálně a důvěryhodně. Jak na to?

  • Profesionálně zpracovaná grafika developerského projektu – nedílnou součástí projektu je firemní grafika. Již od počátku byste tedy měli nastavit barvy projektu, vytvořit jeho logo a v nastaveném stylu zpracovat všechny brožurky a právní nebo reklamní dokumenty.
  • Atraktivní prezentační materiál nemovitostí – zcela zásadní je atraktivní prezentační materiál nemovitostí, který zájemce hned na první pohled uchvátí a přiměje ho si o dané nabídce zjistit víc, nebo se na ní dokonce zajít podívat. Jako v každém nákupu i zde jsou totiž zásadní emoce. Ty prodávají.

    Rozhodně proto zatraktivněte interiér nemovitosti home stagingem, vytvořte její atraktivní fotky. Pomohou i záběry z dronu na okolí a celou nemovitost, videoprohlídky a virtuální 3D prohlídky nebo 2D a 3D půdorysy. Pokud se pak nemovitost teprve staví, ideální je použít fotorealistické vizualizace nemovitosti i jejího interiéru. To vám zaručí, že se zájemce zamiluje i do dosud neexistující nemovitosti.
  • Webová stránka projektu – základ profesionální, atraktivní a důvěryhodné prezentace je také webová stránka projektu. Skrze ni můžete přehledně zájemcům předat všechny potřebné informace a důležité materiály k projektu i prodávaným nemovitostem. Mohou tam být jak fotky a videa k nemovitostem, tak i všechna právní a marketingová dokumentace.

Díky vhodné prezentaci zajistíte, že si potenciální zákazník vašeho projektu mezi konkurencí všimne.

Prodejte developerský projekt s profesionální prezentací

Bannery pro projekt Rezidence Dolní Loučky

5.      Bezchybná propagace developerského projektu i nemovitostí

Stejně zásadní jako důvěryhodná, profesionální a atraktivní prezentace je také dostatečná propagace projektu i prodávaných nemovitostí. Ani ty nejkrásnější fotky nemovitosti vám totiž nejsou k ničemu, když se nedostanou k těm správným očím.

Kde všude můžete nemovitosti a developerský projekt prezentovat?

  • Realitní portály v ČR i v zahraničí – projekt i nemovitosti rozhodně prezentujte na všech tuzemských realitních portálech. K nejznámějším patří například Sreality.cziDNES reality. Určitě ale nezapomeňte i na zahraniční realitní portály, zejména když prodáváte nemovitosti v lukrativních lokacích.
  • Sociální sítě – projekt i nemovitosti propagujte na nejznámějších sociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram, Youtube nebo LinkedIn. K propagaci využijte samozřejmě i placenou reklamu.
  • PPC a bannerové kampaně – projekt a nemovitosti propagujte také skrze PPC a bannerové kampaně na Google a Seznamu.

Díky kvalitní propagaci zajistíte, že se váš projekt dostane k těm správným očím a opravdu uspěje.

6.      Spojení s důvěryhodnou značkou

Důvěryhodnost projektu je zásadní, zejména pokud ještě není hotový. Tehdy bez ní jen těžko nalákáte kupce. Důvěryhodnost lze pak projektu dodat kladnými referencemi, minulými úspěšně dokončenými projekty nebo třeba spojením s důvěryhodnými partnery. Tím partnerem může být například i realitní kancelář, která se za vás postaví a pomůže vám s prezentací, propagací a prodejem.

7.      Bezchybný zákaznický servis

Zásadní složkou prodeje je také bezchybný zákaznický servis. Důležití jsou proto perfektně vyškolení prodejci, kteří dokáží pohotově a rychle s kupcem vyřešit vše podstatné. Samozřejmostí je také chat na webu s AI, která již dnes dokáže kupci poskytnout ihned mnoho odpovědí.

8.      Profesionální právní dokumentace

Samozřejmostí je profesionální právní dokumentace na míru. Zpravidla budete potřebovat rezervační smlouvy, smlouvy o smlouvě budoucí, kupní smlouvy, předávací protokoly a zprostředkovatelské smlouvy, pokud budete chtít spolupracovat s realitní kanceláří.

9.      Pomoc s financováním pro kupce

Výhodou může být i spolupráce s finančními poradci, kteří pomohou kupcům s rychlým a úspěšnějším vyřízením hypoték k nákupu nemovitosti. Většina kupců totiž stále kupuje přes hypotéku, přičemž její sjednávání i možnost v něm neuspět může prodej zdržet, nebo dokonce zastavit. To pak vede k delšímu času prodeje a menším ziskům. Pokud svým klientům i s tímto pomůžete, budete zas o krok blíž k úspěšnějšímu projektu.

Jak prodat developerský projekt? Realitní kancelář RE/MAX Delux

Realitní kancelář může vše zařídit za vás

Již samotná stavba projektu je náročná. Starat se pak přitom navíc i o jeho prezentaci a prodej může být už moc. Proto je často výhodnější si na prodej najmout profesionály. Jen ti dnes zaručí úspěšný a rychlý prodej za maximum. Navíc díky tomu budete mít hodně času pohlídat si opravdu kvalitu stavby. O jejich výběru jsme psali již ve článku Jak si vybrat vhodnou realitní kancelář pro developerský projekt.

Například my v RE/MAX Delux jsme za tímto účelem vyvinuli profesionální systém Delux Develop. S jeho pomocí můžete jako developer snadno získat vše potřebné pro prodej.

Skrze Delux Develop získáte potřebnou grafiku, prezentační materiál, právní dokumentaci a web a sjednáte si propagaci i zákaznický servis. Více se můžete dočíst například v brožurce k Delux Develop nebo v článku Jak uspět s developerským projektem. Vaše webová stránka pak může vypadat třeba jako v případě developerského projektu Apartmány Plešivec nebo Vila domy Pod hvězdárnou.

Velkou výhodou spolupráce s RE/MAX Delux je i možnost inzerce projektu na našem webu i sociálních sítích, na webu RE/MAX Česko a na mezinárodním webu RE/MAX. Vaše nemovitosti díky tomu bude nabízet přes 145 tisíc makléřů ve 100 zemích světa. To nikde jinde nezískáte.

Zároveň RE/MAX Delux patří k realitním kancelářím s neotřesitelnou důvěryhodností. Na Google a Firmy.cz máme téměř 1 500 recenzí s téměř dokonalým průměrným hodnocením 4,9/5 a více než 120 videorecenzí na webu. Dosáhli jsme toho dokonalými službami i tím, že si vybíráme, co nabízíme. Což naši klienti vědí a rádi si za jistotu připlatí. Toho pak můžete využít i vy při prodeji.  

Chcete nejlépe prodat developerský projekt? Ozvěte se.

O mně

Jsem mladý, energický a empatický makléř. Strávil jsem čas v Ohiu, kde jsem hrál americký fotbal abych rozšířil své jazykové schopnosti a získal zkušenosti. Hrál jsem na pozici quarterbacka, který je mozkem a srdcem týmu. Tato pozice vyžaduje schopnost mít perfektní přehled o situaci, přesně zvolit strategii a vést k vítězství!

 

Tyto dovednosti jsem přirozeně přenesl do své práce v oblasti realit, kde se ode mě očekává dokonalý přehled o trhu a zvolení té nejlepší strategie pro úspěšný prodej vaší nemovitosti.

 

Mám vystudovanou střední průmyslovou školu stavební, což mi poskytuje hlubší výhled do technických stránek nemovitostí. Fascinuje mě propojení realitního trhu s oblastmi stavařiny, díky čemuž vám mohu přinést výraznou přidanou hodnotu na trhu.

 

Věřím, že s mým přístupem a podporou týmu, který tvoří nejen zkušení kolegové, ale i blízcí rodinní příslušníci, vám mohu poskytnout nejlepší možnou realitní péči!

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.