RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Jak nepřijít ani o jediného zájemce o vaši nemovitost

Když prodáváte nemovitost, určitě jste rádi za každého zájemce. Můžete si tak vybrat, komu svou nemovitost prodáte. Obecně platí, že když je více zájemců, nemusíte jednat o slevě, dokonce můžete nakonec dostat i více, než o kolik jste si řekli. Základem úspěchu je spolupracovat s šikovným makléřem nebo zkušenou realitní kanceláří. Když si například vyberete ke spolupráci REMAX Delux, uvidíte, že makléři dělají opravdu vše pro to, abyste nepřišli o jediného zájemce o vaši nemovitost.

Časová flexibilita patří k práci makléře

Makléř nemá stanovenu pracovní dobu. Měl by být časově flexibilní a vycházet svým klientům (a tím pádem i zájemcům o jejich nemovitosti) maximálně vstříc. Když někdo potřebuje na prohlídku o víkendu, pozdě večer nebo brzy ráno, není to problém. Makléř by se měl vždy domluvit tak, aby to zájemcům a klientovi vyhovovalo.

Co jde, vyřídí makléř za své klienty

Když to jen trochu jde, makléř by měl vyřídit veškeré papírování a byrokracii za své klienty. Makléři se na realitním trhu vyznají, zařídí vše potřebné pro převod nemovitosti, mají kolem sebe další schopné odborníky. Zařídí tvorbu profesionální prezentace nemovitosti, seženou zájemce, připraví odhad ceny nemovitosti, zajistí homestaging, vyberou prodejní strategii, absolvují prohlídky, zařídí PENB (průkaz energetické náročnosti budovy) a hlavně dotáhnou prodej nemovitosti do konce. Bezpečně, rychle a výhodně pro své klienty.

Hlavní je věnovat se prodeji nemovitosti naplno. K tomu je nejlepší sepsat výhradní zprostředkovatelskou smlouvu (exkluzivní), aby byl makléř správně motivován a cítil důvěru. Nakonec je to nejvýhodnější pro obě strany!

23.4.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.