Jak si jako developer vybrat realitní kancelář pro prodej nemovitostí?

Jako developer, který nemá profesionální marketingové oddělení, stojíte často před zásadní volbou – jakou realitní kancelář oslovit. Správný výběr vám totiž může pomoci prodat rychle, bez problémů a za maximum, nesprávný k opaku. Jak tedy na správný výběr?

V článku zjistíte, že pro výběr je zásadní:

Jak správně vybrat realitní kancelář pro developerský projekt?

Co vše jako nemovitostní developer potřebujete?

Jako developer potřebujete k úspěchu svého projektu nejdříve vybrat vhodný pozemek, sehnat veškeré potřebná potvrzení k výstavbě, zvolit atraktivní typ, design a dispozice nemovitostí, získat dostatek financí, začít stavět a již během toho odstartovat propagaci a prodej nemovitostí. Více jsme se tím zabývali ve článku Na co si dát jako developer pozor při výstavbě nemovitostí.

K prodejní fázi pak potřebujete vytvořit grafiku projektu, marketingovou prezentaci, profesionální propagaci, zaměstnat profesionální prodejce, často i pomoci kupujícím s financováním a zajistit všechny potřebné smlouvy k uzavření prodeje. Více třeba ve článku Jak nejlépe prodat nemovitosti z developerského projektu.

Pokud pak nemáte plnohodnotné marketingové oddělení a finanční a právní poradce, je lepší zejména na prodejní fázi najmout realitní kancelář. Budete mít pak o starost méně. Jak vybrat tu správnou?

6 tipů, jak vybrat vhodnou realitní kancelář

Při výběru realitní kanceláře musíte brát v potaz vše to, co od ní budete potřebovat, a často i mnohem více. Dle čeho tedy kancelář zvolit?

1.      Vybírejte realitní kancelář s prokazatelnou zkušeností

Vhodné je rozhodně vybrat takovou realitní kancelář, která za sebou již nějaké ty úspěšné developerské projekty má. U takové kanceláře totiž máte jistotu, že se nezalekne ani náročnějšího projektu, opravdu ví, co dělá, a zdárně vás zavede až do úspěšného finále.

2.      Zvolte realitní kancelář s dostatečným zázemím

Developerský projekt čítá často i několik desítek bytů nebo domů. Právě to je třeba brát na zřetel i při výběru realitní kanceláře a vybírat takovou, která si dokáže poradit s prodejem tolika nemovitostí najednou. Tomu by měl odpovídat počet jejich makléřů i velikost jejího marketingového nebo právnického oddělení, které bude k nemovitostem zpracovávat materiály i dokumenty.

3.      Hledejte realitní kancelář s vlastními architekty a interiérovými designery

Zejména u prvního developerského projektu může výrazně pomoci i odborná rada od lidí z oboru, kteří vědí, o jaké nemovitosti je enormní zájem a co kupci opravdu chtějí. Pokud navíc mají své vlastní architekty a designery, kteří dlouhodobě pomáhají lidem plnit jejich sny, může vás jejich pomoc opravdu posunout k úspěchu. Bez nich se totiž může velmi lehce stát, že postavíte kvalitní nemovitosti, která se ale nestrefí do vkusu a potřeb současných kupců.

4.      Zvolte realitní kancelář se službami na špičkové úrovni

V současnosti je mnohem méně kupců a konkurence mezi prodávanými nemovitostmi je relativně velká. Prodat rychle, výhodně a bez problémů tedy znamená udělat perfektní prezentaci a propagaci nemovitostí. Bez toho se stoprocentně neobejdete a buď prodáte za dlouho, za míň a proděláte, nebo třeba vůbec neuspějete.

V současnosti je tedy samozřejmostí, že vám realitní kancelář připraví projektovou grafiku, brožurky, dokumenty, webovou stránku i prezentační materiály. Mezi prezentační materiály by pak rozhodně měly patřit profesionální fotky (hned po home stagingu, zatraktivnění nemovitosti), videoprohlídky, 2D a 3D půdorysy, 3D video prohlídky či záběry z dronu.

Pokud se pak nemovitosti teprve staví nebo jsou bez vybavení, samozřejmostí je virtuální home staging nebo fotorealistické vizualizace nemovitosti (interiérů i exteriérů). Když vše tohle realitní kancelář dokáže rychle dodat, je to velké plus.

5.      Vybírejte opravdu důvěryhodnou realitní kancelář

Důvěryhodnost je zásadní. Medializovaných kauz s podvodníky je totiž plný internet, a při nákupu nemovitosti jde navíc často o mnoho milionů korun. Proto je zásadní důvěryhodnost budovat a zvyšovat. Právě i s tím může pomoci realitní kancelář. Jedna cesta je skrze profesionální prezentaci a propagaci vašeho projektu a zákaznický servis, druhá cesta je skrze její vlastní pověst.

Realitní kanceláře si totiž svou pověst důkladně budují a snaží se zajistit klientům skrze důkladné prověřování nemovitostí maximální bezpečnost obchodu. U důvěryhodnějších realitních kanceláří si proto klienti za nemovitost klidně i rádi připlatí, ví, že jistota za to stojí. Z toho pak můžete těžit při samotném prodeji. Bezchybná pověst realitní kanceláře by proto měla být jedním ze základních rysů výběru.

6.      Hledejte realitní kancelář s exkluzivními službami

Konkurence je obrovská a vše, co vás dostane před ní, se počítá. Proto rozhodně hledejte realitní kancelář s exkluzivními službami. Sem může patřit pomoc s financováním nákupu potenciálních kupců. Pokud má třeba realitní kancelář finanční poradce a sjednané výhodné podmínky hypotéky u některé z bank, je to rozhodně velká výhoda. Výhodou také je, pokud třeba pro úschovu financí před převodem používají ne jednoho advokáta nebo notáře, ale rovnou dva, kteří se navzájem kontrolují.

Vhodná volba realitní kanceláře pro developerský projekt je RE/MAX Delux

RE/MAX Delux je vše, co potřebujete

My v RE/MAX Delux z Brna splňujeme většinu zmíněných bodů a ve třech bodech jsme navíc bezkonkurenční. Oč jde?

  • Developerský systém Delux Develop – vyvinuli jsme systém pro developery Delux Develop, s jehož pomocí si snadno a rychle dokážete sami obstarat vše, co potřebujete k prodeji. Získáte tak profesionální prezentační materiál, atraktivní webovou stránku, perfektní propagaci, veškerou potřebnou právní dokumentaci, vyškolené prodejce i chat s AI, který zájemcům rychle zodpoví všechny otázky. Více se o systému dočtete v brožurce k Delux Develop nebo ve článku Jak uspět s developerským projektem.
  • Bezkonkurenční propagace – jako součást franšízy RE/MAX disponujeme všemi výhodami s tím spojenými. K propagaci tak automaticky využíváme nejen všechny naše firemní i zaměstnanecké kanály (sociální sítě a weby nás i našich zaměstnanců), ale také inzerci skrze web RE/MAX Česko a mezinárodní web RE/MAX. Díky tomu bude vaše nemovitosti automaticky nabízet přes 145 tisíc makléřů ve 100 zemích světa. To opravdu jinde nezískáte.
  • Důvěryhodnost a zkušenost – Za sebou máme již několik úspěšných developerských projektů, ke kterým patří například Rezidence Dolní Loučky, Apartmány Plešivec a Vila domy Pod hvězdárnou. Navíc se mezi klienty těšíme takřka dokonalému hodnocení. Na Googlecz máme skoro 1 500 recenzí s průměrnou známkou 4,9/5 a více než 120 videorecenzí na webu. Není proto náhodou, že nás již čtyřikrát za sebou vyhlásili nejlepší realitní kanceláří Moravy.

Chcete mít partnera, který vám zajistí úspěch developerského projektu? Ozvěte se.

O mně

 

K realitám jsem se dostala v době, kdy jsem řešila těžkou životní situaci. Práce s nemovitostmi byla vždy mým snem a v době, kdy jsem hledala takovou práci, abych byla časově nezávislá kvůli dětem, přišla nabídka z RE/MAX Delux. Koncept RE/MAXu, který je založený na neustálém vzdělávání a mnohaletých zkušenostech mě uchvátil natolik, že jsem neváhala. Chci pomáhat lidem a to se mi splnilo, pomáhám lidem plnit sny o bydlení, což je základ pro jejich pohodu a štěstí.

 

Práce s realitami není jen práce, je to životní styl, neustálé řešení nových a nových situací spojených s prodejem a převodem nemovitostí. A to mě moc baví, žádný stereotyp. Ke každému klientovi přistupuji individuálně s ohledem na jeho potřeby.

 

Pokud i Vy chcete prodat svoji nemovitost v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu, tak mě neváhejte kontaktovat. Ráda si s Vámi domluvím osobní schůzku, na které probereme veškeré možnosti spolupráce :)

Lada Peková

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb realitn_profesion_l_cmyk 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.