RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Na stará kolena stačí často malý byt

Každý má svůj příběh, ale co se týče bydlení ve městech, často se stává, že lidé zůstanou sami ve velkém bytě. Děti se odstěhují a starší pár už nepotřebuje byt 4+1, nebo jeden z partnerů zemře a druhý zůstane sám ve velkém bytě 3+1. Takové situace se stávají dnes a denně. A nesou s sebou i skutečnost, že je těžší takový větší byt zaplatit. Proto velmi často lidé řeší podobné situace tím, že velký byt prodají a koupí si byt menší.

V menším bytě je to výhodnější

Když bydlíte v menším bytě, nejenže platíte méně do fondu oprav, za vytápění i za energie, ale také nemusíte uklízet tak velký prostor. Všechno máte blíž a v neposlední řadě jste si nejspíše při výměně většího bytu za menší vydělali slušné peníze. Na druhou stranu stěhování je velká životní změna, ze které má spousta starších lidí strach. Ale i tady se na změnu dá dívat pozitivně, můžete si koupit rekonstruovaný byt v oblíbené lokalitě, blíže své rodině nebo na kraji města blízko přírody.

Stěhování z menšího bytu do většího a pak zase z většího do menšího je přirozený koloběh života. Jako mladí studenti jsme rádi za jeden pronajatý pokoj, poté přichází pronájem nebo nákup menšího bytu, s příchodem rodiny a dětí už potřebujeme velký byt. Když se však děti odstěhují a nedejbože přijdeme ještě o životního partnera, pak logicky přichází další změna, stěhování do menšího bytu.

To samozřejmě neplatí pro všechny, někdo bydlí v rodinném domě, jiný už žádnou změnu nechce. Když však o výměně většího bytu za menší uvažujete, nejlepší je oslovit zkušenou realitní kancelář, která vám celou transakci pomůže bezpečně uskutečnit!

14.6.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.