RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Snadný nebo těžký život makléře?

Makléřina na první pohled vypadá jako ideální práce pro spoustu lidí. Hodně peněz, svoboda, možnost si vše organizovat sám. Ve skutečnosti je profesionální život makléře dost náročný. Na druhou stranu i v tomto oboru platí to, že "jaký si to uděláš, takový to máš." Takže záleží na každém, jestli bude mít jako makléř život snadný nebo těžký. Můžeme se však podívat, co by měl makléř umět, a jak vypadá jeho pracovní náplň.

Ideální vlastnosti a znalosti makléře

Dobrý makléř by měl mít všeobecný přehled, znalosti a dovednosti z různých oborů. Určitě se hodí ekonomické vzdělání, technické znalosti i trocha psychologie. Je potřeba umět jednat s lidmi, ale také řešit nejrůznější situace. Úspěšný makléř se navíc obklopí spolehlivými profesionály. Co se vlastností týče, tak by měl být makléř rozhodně spolehlivý, ale i časově flexibilní, otevřený, upřímný a klidný, aby dokázal v klidu řešit jakoukoliv situaci, která nastane.

Jak vypadá makléřův den

Práce makléře rozhodně není stereotypní. Každý den vypadá jinak. Makléři mají sice obvykle kancelář, ale nemají pevnou pracovní dobu a velmi často jsou někde v terénu na prohlídkách nemovitostí. Makléř dost často telefonuje a setkává se s různými lidmi - se zájemci, prodejci, fotografem, právníkem, účetním, komunikuje s úřady a bankami.

Další část práce pak probíhá v kanceláři na počítači, kdy připravuje prezentace nemovitostí, zajišťuje jejich inzerci, připravuje smlouvy, řeší tisk propagačních materiálů či bannery na prodej nemovitostí. Do toho se makléři často ještě sami dále vzdělávají, píší články na své blogy apod.

Uvažujete o práci makléře? Proč to nezkusit, nejlepší je vybrat si ostřílenou realitní kancelář a začít tam sbírat zkušenosti.

14.7.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.